婚姻大事豈能兒戲。租衫篇 (Part 1/3)

原本一心諗住完左Sem 3先開始搵衫,但有日突然抽起條筋,諗到不如好好利用禮拜日既時間開始睇下租衫既選擇,預早試下D款,睇下邊類適合我,等我出年揀衫時可以target某一類款唔洗浪費青春丫嘛

點知試左第一間先覺得少少賴野,間間Sales姐姐話出年先搵就太遲,好多款比人hold住,而家要開始搵定

我都唔知係佢想sale我先咁講定堅係要今年book,上網亦都好多B2B話1年前要搵定租衫既地方,就連好友Ella都咁講,好顛......我淨係諗住酒席要1年前訂姐,無諗住衫都要喎!! 搞到我 9 月不停去free trial~~

可能對好多B2B嚟講試衫係一件樂事,可以試好多平時無機會著既靚裙,每次幻想自己係公主咁,仲自我感覺良好~~未試衫前我都有呢個諗法, 但第1日試左3間後先發覺我一D都唔enjoy呢個過程,我覺得揀衫好煩,比你試得2-3件,又要精挑細選試邊款,其實試左第1間我已經好鍾意,好想即日confirm,但東又制止住我,覺得我唔應該咁衝動~~ 大家都知逢係first trial即join都有discount架嘛......如果試晒咁多間先confirm返轉頭感覺上好蝕!!! 唉~~~我最憎呢D struggle位

以下係我試過既bridal shop,主打觀塘&油尖旺區!! 所有既information都係靠wow爬文,婚享同學會← 真係好正,有好多B2B都share自己既experience,等我地D新手唔洗盲摸摸咁完全唔知點入手,B2B = Bride to be呢個term我都係喺到學返嚟,就連之前篇訂酒席注意事項都係靠婚享同學會先學到野,如果唔係都R唔到咁多著數

*****************************************************************************
Trial date: 4 Sep 2016
Bridal shop: Perfection 唯美主義
Tel: 3421 2408
Address: 太子廣東道1155號日昇廣場1201-02室
Free trial: 2 pcs (店員好好人,比我試多1件)
Price range: $6500/4pcs (First trial即日confirm減$1000),男仕禮服$1000/pc 

我發覺將呢間擺第一間試完全錯晒,去之前通常都會預先睇下有咩心水想試,去到再睇實物,可能我唔識睇,無乜邊款令我好想試,覺得嚟嚟去去D裙都差唔多~~ 但我完全錯晒,無諗過D衫咁靚咁特別

Sales姐姐除左跟我既顏色喜好揀比我試之外,仲會因應我身形而揀一D特別而我又著得好睇既款,當日佢就揀左條漸變又有藍又有粉紅色既細A line同埋勁搶眼桃紅色公主style裙,我完全無諗過揀呢D款&色,亦無想像過我著得到,但專業既佢果然睇野係唔同D,一著上身已覺得好好睇,好顯瘦,連我呢D短人都著得好睇

Free trial唔比影相,只能夠喺唯美FB cap圖,就係呢2條,原來著起非常之咁靚,搞到打後幾間都睇唔上眼

雖然我極之想即日join package,但男人始終冷靜D既,東唔贊成我咁快決定,佢叫我睇多幾間先!! 都啱既,無理由第1日就咁衝動,可能好野在後頭呢~~




*Picture quote from Perfection facebook*


***************************************************************************** 


Trial date: 4 Sep 2016
Bridal shop: Supreme Wedding顯卓婚紗
Tel: 2368 2891
Address: 尖沙咀金巴利道54-56號金麗閣1樓
Free trial: 0 (無book, 只是walk in)
Price range:  6個package選擇,由2件既$3480 -7件既$6980

由於walk in無得試關係,我地大概都只係睇相揀衫,衫款主打韓式,但基於我唔太鍾意韓野關係,衫款對我嚟講確實唔吸引

現場都有望到件蜜桃色唔錯,但就咁睇我都揀唔出幾件啱心水,亦可能被唯美影響,始終鍾情佢D衫

不過店員態度好好,好有耐性介紹款式,仲拎左幾件出嚟比我併,完全唔hard sell

*****************************************************************************


Trial date: 4 Sep 2016
Bridal shop: Charming Image
Tel: 2424 6868
Address: 尖沙咀漆咸道87-105唬百利商業中心地下69號鋪
Free trial: 2 pcs 
Price range:  3個package選擇,有2套$2680, 4套$3980, 9套$6980

百利既商舖一向都細,可能因為門面整體迫夾,令我覺得好有壓迫感,再加上睇到D衫款有D娘,好自然無乜興趣揀衫

咁唯有叫店員提議比我啦,佢地態度比較冷淡,唔似其他Sales姐姐咁熱情,或者嘗試了解/引導你既選擇都無,亦提供唔到專業意見,講左我既喜好同埋身型缺點後,佢地都係揀左D大路款比我,雖然唔太鍾意,但都一試無妨

佢地都有樓上舖,感覺寬倘好多!! 試左2件晚裝後感覺都係麻麻,所以我地一致裁定唔會考慮呢間

***************************************************************************** 


Trial date: 4 Sep 2016
Bridal shop: In Wedding童話婚紗
Tel: 2723 1498
Address: 尖沙咀金巴利道42號地庫
Free trial: 2 pcs (店員好好人,比我試多1件)

Price range:  3個package選擇,有2套$2680, 4套$3980, 同埋而家做緊優惠9套$6980

原來In Wedding同Charming Image係同一老細,所以價錢一樣,但感覺就差好遠

店員態度好好,熱情有禮~~ 唔hard sell,除左了解你喜好外,仲會提供中肯意見,我唔介意批評,只介意無專業意見!!! 我其實好想著黃色,因為不停幻想當日死都要扮阿Belle,佢地除左介紹黃色裙外,仲會介紹其他我無考慮既顏色,唔會一面倒只跟隨我喜好而揀比我~~ Sales姐姐仲不厭其煩不停拎好多款式比我睇,我指住一件問佢得唔得時佢都會直接話我知我著得唔好睇,我就係鍾意呢D態度

確實B2B好需要唔同既意見,因為我唔識丫嘛,亦唔知咩先叫啱我~~ 我一心鍾意黃色,亦知道黃色我一定著到,如果無姐姐們既專業意見,可能我埋沒左其他更靚顏色/款式既可能

衫款方面其實都幾靚,不過就真係大路款,感覺上嚟嚟去去都係果D~~ 如果budget有限,呢間真係極力推介,9件package計返都係$780/一套,真係堅抵,衫款又靚

***************************************************************************** 

Trial date: 8 Sep 2016
Bridal shop: Bridal Queen
Tel: 3173 8813
Address: 尖沙咀加連威佬道53號2樓
Free trial: 3 pcs 
Price range:  2-6套package選擇,6套$8088 (即時confirm無記錯好似有9折)


之前試親既都係晚裝,唔知點解我將重點擺左落晚裝到,但同事話應該要試埋婚紗,咁我就由呢間起步試埋婚紗啦 ~~

預約試身前我都係睇中呢條裙,當然嚟到一定有試啦,之前經驗所得,我著呢隻色都好好睇,所以我都有D預算迎賓揀呢類,另外再試左條紅灰色既裙都一樣好睇

婚紗佢就介紹左一字肩比我,我一心諗住著心型胸公主式婚紗出場,完全無考慮過一字肩,但原來著出嚟又真係幾靚喎,仲靚過心型胸~~ 其實我都唔想成晚既衫都係公主style,想試多D唔同既款,一生人一次機會著成咁,點都試多D唔同既野啦

另外,呢間既西裝好多款,著到東好鬼型仔~~~


*Picture quote from Bridal Queen facebook*

***************************************************************************** 

觀塘區試衫 → 租衫篇 (Part 2/3)

留言