星加坡之老弱殘兵團 - Day 4 (旅程結束)

點解一開始就update到Day 4???

咪因為我唔知yahoo blog會唔會將我之前寫過既野搬過嚟囉

如果會我就唔洗重新寫過啦

咁如果唔會搬呢???

咁...............唯有當呢次旅程既起點 = 旅程既終結

30 Jul 2013 - Tue -

Day 4 - Sentosa Under Water World → Back to HK


今朝晨咁早起身享受酒店既自助早餐

Hard Rock即係Hard Rock, 早餐都正過人



呢到既薯餅係超超超好味



無論中式定西式,我都要配2 塊薯餅.....正




食飽飽就搭sentosa內既shuttle bus去Under Water World喇

去到館內,大部份既魚類都可以直接用手摸架

就好似呢條魔鬼咁,滑nude nude架


我地買左d魚糧餵魔鬼魚

不過正確D講應該係用我隻手當魚糧比佢食



佢直情係鯨吞我隻手



到呢個金魚箱啦

下面個兜兜都係可以伸手入去餵糧架

可能比人餵慣左,所以見到人行埋嚟都游近塊玻璃



就好似佢地咁多手



呢位小姐反應真係特別浮誇 -_-"...



跟住再入館內睇到好多唔同既水族生物

包括倒立水母,真係好靚架



呢一家四口好似前世未去過水族館咁,望到眼定定



跟住出到戶口就可以見到水瀨 (好似係叫水瀨)



好可愛呀




我地先去場內既餐廳醫肚

酷熱天氣底下,當然要飲返杯消暑飲品啦





呢碟係越南蟹肉春卷,好好味呀



當然我地唔止嗌咁少野啦,只係要超快速食無影咁多相




今日又係super sunshine,真係好感恩有咁好既天氣

佛光照耀著我們



同唔識開屏既孔雀留倩影 (其實都唔知係咪孔雀, heehee)




拿拿臨食完就飛奔去睇呢場show

其實同海洋公園既海洋劇場無乜分別







睇完show就入左間shop到過下冷河,點知呢個冷河真係貴

衰女包,成日都扭買野

一拎起個dolphin bag就不停話好鍾意好想要

試問姑姐又點敵得過你咁嗲呢???


買買買,幾多錢都買





我地係時候要趕飛機啦,所以快快手去sentosa既魚尾獅到影返張合照先



嘩哈哈~~~同一個基因既人都真係白痴d既!! 我地扮緊魚尾獅~~




我地要搭返呢架靚靚pink pink列車出市區




話咁快旅程結束了,同到2老去旅行是幸福的



~~ Goodbye Singapore ~~

留言