文盲語障楓賞之旅 - Day 1

我終於有時間update個blog啦

返左o黎成2個禮拜就忙足咁耐

忙義工既野, 忙飯局, 忙練跑, N咁多樣野要去做

雖然忙,但我就係鍾意日日都咁充實,咁樣人生先唔會白過架嘛

但忙得滯既後遺症係個腦裝唔到幾多野,得返2MB memories

我要快d利用僅餘既記憶寫呢個遊記

如果自動洗腦程式一經啟動,結果係......渣到無


文盲語障楓賞之旅即將展開 (發覺自己改名都幾貼切)

呢幾日除左睇靚人 靚景 好野食之外,仲會見到好多圓圈交叉虫虫既文字

睇得多對我o黎講有d頭痛


6 Nov 2013 - Wed -

Day 1 - 梵魚寺 → 釡山大學前→ 龍頭山公園 → 釡山塔

我地恃住自己仲有僅餘既青春就玩到盡,搭零晨2點鐘機,大概去到釡山0600

一出機場閘口,跟住呢個指示就好容易搵到邊個出口



過左對面馬路再轉右就見到我地所謂既地鐵

我地就係搭呢個金海輕軌線去 "沙上",再轉2號線去 "西面" (硬係覺得呢個名好粗俗)

跟住再於"西面"轉1號線去"南蒲",聽落好複雜,但實則好易架咋,車程唔洗1個鐘



車內望出去的晨曦




落左車我地就拿拿臨去check in

呢幢就係韓國好出名既Lotte



當搵到幢motel之後簡直要講句 ~~~ shit ~~~

再上埋樓之後直情想爆粗

發生咩事呀??  點解我地好似去爆房咁架???

我唔係真係要o係到住幾晚下嘛?? 雖則我對住無乜要求姐,但都唔洗爆房下嘛??




阿文解釋話hotels.com既評分好高,亦有好多台灣同香港人book呢間Elysee Motel

我唔理佢地有咩辟好丫,總之我真係忍受唔到住呢到!! 我覺得好污糟

好彩~~~佢即刻上網搵到有第2間,仲要係差唔多價錢,重點係有房

呢晚就算,我忍...都係一晚姐,希望後晚果間會好d啦




一輪驚嚇後就要去食早餐定一定驚

但食早餐前我地要去兌換盤川呀

o係韓國唱抵過香港架,所以只需要o係HK唱定HKD500用o黎搭車出市區就夠

今日兌換價係135,即HKD2,500 = KRW337,500

南蒲周圍都有呢D找換店,是但搵間入去問下價就得



有盤川就梗係要醫肚啦,但人生路不熟

盲字又唔識多個既情況底下,求其中入一間食少少野算

點知o黎到釡山第1餐已出事,飯卷配後面果d橙色野真係好Q辣

唔食又唔係,食又食得辛苦

好彩下面碗湯飯唔辣,但硬係覺得D味怪怪地!!

死啦,第1日就食唔慣韓國人口味,呢幾日點過??





拿拿臨填飽空虛的肚肚就開始上路喇

第1站 -- 梵魚寺 --

由南蒲去梵魚寺站大概40mins,再於5號或7號出口上地面後會見到2個出口中間有條小路

行上去就會見到呢個巴士總站,搭90號巴士就可以去到架喇





車程大概10mins就到站,行上小小斜路就會見到指示牌

我終於見到熟識既文字喇!! 好掛住你地呀




沿路都有好靚既紅葉,橙色 黃色 紅色 綠色 真係靚絕




每間寺廟總會有的四大天王護法,祢地好嗎??





完全靚到好似成幅畫咁~~ What a wonderful view ~~ 




Really amazing~~~真係靚得好緊要


除左有基本既大雄殿 觀音殿 地藏殿等等,仲有我未見過既說法殿

韓國既寺廟確係一流




寺廟被咁靚咁清幽既環境包圍下,確係好適合修行






搭完凌晨機仲可以周圍行, 個樣都尚算精神



周圍既環境真係靚到唔識出聲




每棵樹都爭艷鬥麗, 各有特色




回程途中睇guide book, 新增釡山大學前呢個景點

想去原因皆因出名shopping



shopping前都係醫下個肚先

求其揀左一間食日式西餐, 食物水準麻麻, 始終覺得香港d野好食d



呢個地方真係值得推介, 好彩無啦啦話要去呢到行下姐

真係好多野買, 特別多男裝野買

D衫褲仲平人一大截, 不過第1日始終忍下手, 淨係買左條leggings


行到差唔多時間我地就早少少回程喇

喺Lotte食少少野就去埋今日最後一個景點

點知今日是不幸的, 早餐已經要食辣架啦

晚餐又揀錯野食, 辣到飛起



食前仲可以強顏歡笑食張相



食左2啖後當堂面容扭曲

都唔知乜Q嚟架, 血池地獄溶岩刀削麵呀而家

明明張食物相都唔係咁既



南蒲洞條街好得意, 有好多呢D塑像, 都幾有特色


去到今日最後一個景點 - 龍頭山公園 -



白色果幢柱就係釡山塔, 一場嚟到就即管買飛上去睇下



原來塔下有另一特色

睇到咁多心心鎖就知呢到係情侶專屬地方啦



無情人唯有自己黯然地影下相啦



喺釡山塔望到全釡山既夜景

4000WON, 值唔值得上真係見人見智喇






是日旅程結束

早少少返去爆房, 丫唔係, 係返去所謂既motel休息

準備聽日0700起身出發去慶州

留言