文盲語障楓賞之旅 - Day 2

7 Nov 2013 - Thu -

Day 2 - 慶州 ~ 普門湖→ 瞻星台→ 雞林→ 石冰庫→ 雁鴨池

今朝晨早07起身就要收拾行裝出發去慶州

我地去到呢個釡田火車站搭無窮花號列車(我覺得個名好似武俠片花無缺之類既野咁), 6500WON=HKD48 / each 

0905開車, 大概2個鐘先到, 可以瞓返個覺先




全程車我不停中下中下咁中左2個鐘, 完全無望過車外風光

話咁快就到達, 慶州火車站前留倩影

大風到嘔 




誤打誤撞之下好容易就比我搵到我地住果間民宿

Shillabang Guest House

都幾有特色架




體驗下以前韓國人住既地方, 好過尋晚間爆房好多






放低行李就去左搵野食先, 民宿附近有幢咁既建築物

入面類似熟食市場+街市




雖然簡陋, 但地方乾淨企理



我地食左炒粉絲同壽司卷

其他食物相純粹做下勢既姐




食飽飽就搭10號巴士去普門湖

行返出大街既對面就有巴士站架喇

呢到就係等車對面既商舖, 見到呢D外星文我就異常頭痛




經過一輪同阿豬媽牛頭唔搭馬咀既對答之下, 我地成功去到目的地





呢到真係好靚, 完全係詩情畫意既拍拖勝地




同一條路, 左綠右紅, 係咪春天同秋天既對比呀??







河既對面係慶州遊樂場, 我地無去呀

阿文過河時一步一驚心, 佢真係好驚死





紅葉底下睇guide book, 會唔會零舍有方向感呢??




普門湖遊覽完畢, 完全值得推介既地方, 靚到震呀




呢D係銀杏樹, 樹葉金黃色, 於太陽底照耀下閃閃發光,真係靚到O晒咀





呢幅係我自己滿意之作, 最鍾意咁悽美既樹枝, 好有感覺

又再一次感恩, 天寒地凍著唔夠衫既環境底下, 有咁強烈既太陽照住我地, 好溫暖呀 



咁靚既環境底下當然去Starbucks食件cake 飲杯熱朱古力hea下先啦




於普門湖搭返任何一架巴士都可以出返慶州火車站, 之後步行15mins就可以到達下個景點

而呢幾個景點都係附近連接住, 完全唔洗搵, hea下hea下就行到




呢到一大片波斯菊係意外收獲, 無諗過有咁大片花海架







呢隻蚱蜢想點





到底蚱蜢係咪慶州既代表呢??






瞻星台是也

係新羅時代善德女王在位時建立既天文觀測台

我覺得好似一樽奶



呢到係大陵苑

一舊舊既山丘係古墳,係新羅王朝和貴族既陵墓群,淨係大陵苑已有23個呢類古墳



馬車 - 可以帶你遊勻附近幾個景點





夕陽是哀怨的, 現場睇真係充滿著無限感慨

好明顯我是感情的人




 景點之一 ~ 雞林 ~ 

個名好似話緊叫阿林既人好雞咁

但對阿文就好有意思, 因為2個字都同佢有關




傳說係新羅脫解王在位既時候, 有個人於森林入面聽到雞既叫聲,再發現樹上掛左個金柜

皇上知道後即刻嚟到打開個金櫃,發現有個男仔喺入面,於是賜佢名為金閼智

而呢到就被稱為雞住既森林,名雞林




呢到每個景象都好靚,特別好似而家日落時分咁,把紅葉襯托得天衣無逢




呢到係另一景點 ~ 石冰庫 ~



係古代時間既冰箱




再沿大馬路一直向前行就會去到雁鴨池, 入場費3000won = HKD22

係新羅文武王 (公元674年) 為紀念三國統一而下令修建的

係當時最宏偉、擁有最華麗荷花池既地方






是日旅程結束,沿路行返出火車站對面內街有好多商舖

我地就隨意搵間食飽飽就算

太陽伯伯收工後真係好鬼凍,只想快D返民宿覺覺豬

順帶一提,韓國野食真係唔啱我,又辣又無味又唔好食



返到民宿即刻覺得好溫暖

第一次瞓覺既地方係要用把鎖鎖住道門,真係好特別既體驗




床墊被舖枕頭好整齊咁摺晒喺到

瞓覺時就要自己舖開,咁大個女都係第一次

阿文話呢d房叫溫坑,就算瞓地下都好暖架

又真係喎!!! 出面凍到嘔茄,但入到房真係一D都唔凍架

是日旅程結束

我就要早D瞓,平日喺HK忙爆,去旅行終於可以比我休息下叉下電

但阿文話要煲劇到2-3點先瞓

同1房內,1個叉電1個放電,都幾搞笑








留言