文盲語障楓賞之旅 - Day 3

8 Nov 2013 - Fri -

Day 3 - 慶州 ~ 佛國寺→ 石窟庵→ 釡山南蒲洞 札嘎其市場

呢間民宿真係好好,有pantry之餘仲提供埋雞蛋同麵包比我地煮早餐

其實罐餐肉唔知比唔比我地用架, 我見雪櫃仲有半罐咪煮埋佢囉



環境仲好舒服, 熱水, 牛油, 多士爐, 一應俱全

除左慳早餐錢外,最主要係唔洗煩出去食乜, 語言不通真係好辛苦, 無啖好食




睇下呢個人食得幾飛擒大咬



呢到我地只係住一晚, check out後都仲可以Keep行李喺到

玩埋今日先返嚟拎, 同酒店做法一樣架




嚟慶州既朋友真係可以嘗試下book呢間, $4xx晚真係幾正






食飽飽又展開我地今日既行程喇


好好彩, 咁啱揀中呢架10號巴士行經呢條銀杏大道 (個名自己作)

有幾架巴士可以去到佛國寺, 但行既路線唔一樣




道路2旁種左好多金光閃閃既銀杏樹, 咁好彩睇到真係好開心呀





話咁快就嚟到呢個位置落車, 轉右穿過樹林再行上少少就到達佛國寺

右邊果間屋係information centre, 而centre對面有個巴士站就係去陣間既景點 - 石窟庵 -




就係呢個巴士站喇

1個鐘頭得1班車架咋, 千祈唔好誤時, 如果唔係有排等



 - 佛國寺 -

韓國好多寺廟都係列入世界文化遺產, 歷史悠久, 真係好值得去參訪

寺內的多寶塔,釋迦塔,藍雲橋和兩座金銅大佛等7個文物被列為韓國國寶

入場費 4000 won = HKD30




一入到去簡直呆左, 靚靚靚靚靚得好緊要呀

呢d就係大自然既 鬼斧神工嗎?




多寶塔
 
無說殿



有幸見識到毘盧殿
 





所有建築物都已好古舊, 但亦保存到, 確實要靠大眾發心護持




呢到每一個景緻 每一棵樹都好正







每個人都爭住要摸摸隻金豬, 唔通摸左會lucky??


羊群心理既我當然唔執輸起勢咁摸啦

斷估都唔係摸完會生仔卦?? (同結婚掛金豬牌道理一樣)




喺無誤點既情況下我地趕到班車, 嚟到石窟庵山腳, 仲要行一段路上山架

 

佛國大鐘閣




呢幅相完全係佳作

並唔係我攝影技術高超, 只係鐘樓同個天空靚到極點





到石窟庵既門口, 心入面有說不出的激動



去到門口仲要行一大段山路先找尋到佛陀

亦代表佛法是難求的, 就算因緣俱足情況底下, 都要視乎你既心有幾堅定



遺憾的是石窟庵唔比影相

裏面的佛陀相當殊勝莊嚴, 難怪去到門口已有種激動既感覺



落返山腳就見到壽光殿



韓國既寺廟門前都有好多呢D 5色燈籠, 唔知代表咩呢?
 


呢個係甘露水, 平時既寺廟我唔會飲, 但呢個泉我特別想飲

我都唔知點解, 可能呢到人傑地靈, 又或者啱啱激動完既關係卦
 




呢幾日天氣好到不得了, D相係原汁原味, 完全無加工架


今日既雲真係一絲一絲咁架

影出嚟既相靚到直情誤以為自己好Pro





我地又較到時間啱啱好, 落返去巴士站等一陣就有車嚟, 今日時間上完全prefect呀

落返頭先喺佛國寺等車果個位有幾間食肆, 幫襯呢間係因為店主識講少少國語

同聲同氣始終有利D既


- 餐前小食 -


類似魔芋既物體, 雖然好似好多辣椒, 但一D都唔辣

其實.........都係前菜姐, 唔洗咁大碟下嘛




大蔥魷魚煎薄餅, 又唔洗咁多蔥下嘛

我發覺嚟左幾日韓國, 食左史無前例咁多蔥蒜
 



前菜多到嚇死你

碟碟都試勻晒, 食完都唔知係乜, 但有D都幾好味
 




最欣賞係條煎魚, 平時嫌煎魚腥既我都食唔停口





慶州旅程就此結束


本來打算搭返花無缺, 丫唔係, 係無窮花號返釡山

但去到佢話得返企位, 成2個鐘車程喎, 梗係唔制啦, 但下班車要成5點幾

所以我地即刻進行plan B, 搭的士去慶州巴士總站(唔跳錶)轉搭旅遊巴

4800 WON = HKD36, 1個鐘車程不停站


呢個係最平又最快既方法 ~~ 都要多謝阿文做足功課 ~~


成程車熟睡到隻豬既我一擘大眼就發覺已到站, 果然真係好快

我已經好緊張咁衝去酒店, 好想睇下臨時轉既酒店房係咩樣

如果仲好似爆房咁款我真係即場反床

好彩~~~係正常既酒店~終於可以瞓返2晚安落覺

 

安頓好後就去南蒲洞行一陣+開餐




途經見到呢D燒餅, 阿文話想買個嚟食, 慌唔係見到靚仔先幫襯咩



呢到就係出名食海鮮既扎嘎其市場

我覺得好似香港既熟食市場, 樓下街市買完野就拎上樓上煮
 


環境乾淨企理
 




我地跟guide book揀左間食肆, 原因只有一個, 就係店主識英文

咁就唔洗牛頭唔搭馬咀

一坐低, 即刻嗌支汽水順返條氣先





經過店主Jacky一輪熱情推介後, 我地嗌左魚生拼盤, 賣飛佛海膽同埋海鮮鍋


先上枱既係前菜一大堆, 如果好似香港咁逐碟計錢都幾係野




魚生拼盤到喇, 有韓國最出名既比目魚, 其他2款都唔知係乜喇

 

熱情既Jacky教我地先將魚生放於芝蔴葉上

再加2款醬, 加粒蒜, 同埋少少指天椒, 佢包好後突然塞落我個口

直情殺我一個措手不及, 呢下真係招架唔住

feeling good~~我絕對唔係講佢, 只係覺得呢個食法食落唔錯姐




海膽唔洗講喇, 零可能會唔好食囉






到海鮮鍋出場喇

果然材料十足, 鮮甜味美




今餐已經係全個trip最貴既一餐, 食左80000 won = HKD593

呢個就係店主Jacky, 大家都可以去幫襯佢架, 如果唔怕佢太熱情既話


- 是日旅程結束 -

時間尚早就去左Lotte supermarket出血

紫菜蝦條買買買, d紫菜仲可以試到啱為止先買~正~






留言