文盲語障楓賞之旅 - Day 5 (Final)

10 Nov 2013 - Sun -

Day 5 - 甘川洞文化村 → 南蒲洞最後衝刺 → Back to HK

今日既旅程係阿文最最最鍾意既一日

點解?? 睇晒D相就知

首先搭地鐵去到土城洞站, 於6號出口轉右行3分鐘會見到呢個站



搭2號小巴



見到呢條綠色橋就落車啦




呢到就係落車位置
 


沿呢條路行1分鐘就見到架喇


起行前喺士多買D零食先




甘川洞文化村既特色係好多幢樓都畫晒畫
 


連牆身都會加插DIY既圖案, 令到呢條文化村別具特色



每幢建築物都各有特色




開始遊覽前不妨去呢間屋仔買本指覽丫

去到每個check point都可以蓋印, 蓋滿印仔就有2張名信片, 好靚架






我地開始遊覽喇

呢間屋仔裡裡外外都任意比人畫, 你可以盡情發揮



其實唔洗刻意搵蓋印既check point, 只要你跟住D 箭咀隨意遊覽就好





牆身D畫好靚

如果鍾意影相既人真係可以用全日時間在呢個景點上








~~ 堅靚 ~~

唔洗驚.........我講朵花姐

 


跟住D魚既指示行就啱喇




整個甘川洞文化村既面貎, 五顏六色既屋建於山坡上, 真係好靚呀






牛仔褲都可以裝飾個花盆, 創意度爆燈




甘川洞昔日的面貎



對比起而家真係好大分別

相信當地政府都投放左好多資源去建立呢條村, 成為左釡山既旅遊勝地

其實無guide book講呢個景點架, 所以要上網做功課先好嚟

 

 



幾型





呢個人玩得好開心



可愛貪玩的小狗



話咁快蓋到5個印, 可以先拎第一張



又真係幾靚既



呢到D人好好, 明明未蓋晒印都比第2張



唔好嘈住佢瞓覺呀




連LOCKER都粉飾, 型呀







松子都可以做到咁, 真係佩服



OH MY GOD~~~偷睇伯伯沖涼

仲要舉V添
 

Oh so sorry~~我會唔會太猖狂呀

 


其實呢到每個角落都可以影到靚相



你點會諗到尋晚落超大雨, 今日好天成咁



呢間房有好多人留下既傑作



包括我地既留言




見到咁既藝術, 我點能夠唔配合返個情境擺pose呢

 





茶煲屋呀
 



佢個pose好似想自殺咁




完成埋最後一個印仔咯




原來係靚女藝術家畫, 唔怪得間間屋都咁靚啦



落寞的小王子



一道門都畫得咁靚

其實我家大門都可以畫成咁喎





我係童畫故事裏的飄零燕

迷途迷途孤燕 這不歸家的小孤燕




嘩哈哈~~~白痴架..........好似呀




大概行左半日就去返落車既對面站搭返小巴落土城站

咁就完結左今日既旅程



去返Lotte食拉麵


非常之唔好食

都係香港好D, 食物多元化又好味


呢幾日都勁食呢隻韓國蝦條, 真係超好食呀


見到呢D銅像就知返到南蒲洞







意外地比我地發現呢條街有寶藏

痴線架, D衫平到嘔, 我第一次去旅行用晒所有盤川

下次有機會再嚟都必定喺呢到掃貨



嚟到最後呢張相已經係返到香港既機場

奇境呀!!!! 成條line都係同色同款既喼






















 

總 結


今次旅程既洗費如下

Korea Air ticket - HKD3108
Hotel 5D4N - HKD845
All expenses - HKD2500

Total HKD6453


完全破天荒抵到爛既旅程

我諗無乜人可以去5D4N都係洗2500, 仲要包埋景點門票, 包食, 包搭車, 包買野

簡直匪夷所思

不過返到嚟HK我就好後悔點解唔唱多D錢去買衫







留言

張貼留言