溫情洋溢的馬年新春

31 Jan 2014 - 大年初一 -

~~恭喜發財~~

今年馬年祝大家心想事成, 身體健康, 事事如意

星雲大師既祝福語 : 駿程萬里 六時吉祥


每年年初一, 我地既例行節目係去嫲嫲到拜年

不過上年年尾因為患左腦退化症, 入左老人院

所以今年爸爸特登早d去老人院接左嫲嫲出嚟飲茶先

我地就改去茶樓同嫲嫲拜年啦


2哥好乖, 一朝早就嚟左我地屋企同媽咪拜左年先

搞到媽咪心都甜晒


呢位小妹著得好有過年氣氛喎




一落到酒樓, 希時貫徹佢既風格, 一坐低就不停食食食



發現左我影佢相既愕然樣



跟住就表情多多, 真係超可愛




超爆cute cute既嘟咀



再近鏡D既衰樣



射喱眼



今日心情靚, 叫佢做乜衰樣都肯, 咁我先有相post咋



食飽飽就返我屋企喇

阿旺細佬不停跑跑跑, 好彩屋企有條走廊仔可以比佢散下心姐



走完又周圍搞野, 我地有晒經驗, 睇實佢下個動作

如果唔係成兜瓜子就仙女散花, 大家發財




阿旺特輯



通常佢地入屋第1件事係除鞋, 第2就係上我張床倒亂  (仲要踩住我個枕頭)

而家仲要加埋阿旺, 我真係有排執





新年咁齊人, 最好就影返張大合照啦

今日朝早既來賓有三叔三嬸



顏氏一家十口

祝我們幸福快樂, 和諧美滿



新年另一娛樂必備節目就係打麻雀

一拎出嚟佢地就好好奇, 不停問咩嚟

我唯有解釋係用嚟砌金字塔







跟住到姑姐自拍時間

又係一個心情靚就乜表情都肯做既性格侄女





大年初一果然比臉D, 終於有張正常樣既相




跟住落嚟就開始樣衰衰咁喇





講到底~~~~佢做咩樣都係我指使架



紫昕越大越靚女.................似姑姐




Cute cute 2父女




夜晚睇barbarbar興奮到跳晒舞既阿旺

睇佢玩得幾開心





阿旺B真係好cute cute, 姑姐果然無改錯你名

成個笨仔咁笨下笨下



阿旺B





食完舊橙都可以玩一餐




又一伸脷傑作





Wakaka~~~豬鼻樣

點解我2個侄女可以CUTE成咁.......我愛您們




留言