Double valentines day

14 Feb 2014 - Fri -

~~~ Happy Valentines ~~~

今年既情人節零舍唔同

就算年年唔會特別慶祝既情侶今日點都會出一出嚟趁熱鬧

因為今日係雙料情人節, 即係元宵+西方情人節, 19年先一次架

人生有幾多個19年丫

今日錯過左唔會再有機會遇上今日

所以要珍惜當下,珍惜現時陪伴在你身邊既人

好好享受每一刻既歡樂
§
§
§

講到咁難得,我當然都會趁下熱鬧啦

堅持初一十五茹素既我當然唔會因為呢日特別日子而破戒啦

食素不知幾好,容易book位之餘仲唔會比人鋸到一頸血

食飽飽仲有大把時間去睇花燈

今年TST文化中心有個花燈展

真係好鬼靚呀,如果無睇就絕對可以用可惜嚟形容

中西合璧既設計,讚!!!!






我好鍾意呢對心心

超超超浪漫

本身就好鍾意燈飾,再加埋心心圖案,完全被它迷倒



心心天鵝~~sweet sweet~~






又係被D心心吸引住




見到有人賣波波

我無錢錢,唯有扮拎住影相啦



呢到係1881

鍾意紫色既人可能會覺得OK既,但我就麻麻囉,所以求其幫佢影張相就閃咯




最後

多謝你份禮物

其實..............我真係無諗個你會識買野比我,仲以為零surprise

Anyway, 多謝你,我真係好鍾意呀





留言

張貼留言