陽山第一峰‧溫泉pat扁之旅

23 Feb 2014 - Sun -

第1次跟美食之旅去玩簡直畢生難忘

諗住平平地報個2日1夜溫泉團relax下啦

點知中伏.......報著個坐車坐到pat扁團

不過都唔關美食之旅事既......係自己唔知頭唔知路報左個陽山第一峰團

原來係清遠果頭, 陽山係廣東最北既地方

淨坐車都坐左7個鐘, 來回加埋14個鐘

再加上我暈車浪, 唔嘔都算叻叻架喇

§
§
§

我地0800喺羅湖口岸茶餐廳集合

跟住就搭呢架旅遊巴出發




勝在架車夠寬敞,又乾淨,坐好耐都好舒服




經過2個鐘頭車程就去到呢間酒家食lunch





由於H7N9爆發,出發前已公佈左唔會有家禽供應

都好既,反正返上去我都唔敢食雞

所以由本來既片皮鴨餐改為農家菜,清清地都幾好呀


食飽飽,我地又搭多2個鐘頭車去到當地一間最大型既Supermarket

雖然唔知點解咁都當係景點,但一場嚟到就即管入去見識下咩係超級市場囉



真係超大既supermarket,但價錢同香港差唔多

人仔高企,即係仲貴過香港先啱

為左振興當地經濟,點都要消費消費既




購物完又要起程,搭多3個鐘頭車先到陽山

陽山出名多山,一個山峰接一個山峰

窗外風光雖然靚,但呢個時候我已暈車浪,無能力欣賞喇




幾經辛苦,我終於捱到嚟呢個溫泉渡假村

再坐落去,我實嘔硬



我地終於到房喇

原來係住別墅唔係酒店,間房超大超正,又乾淨

果然美食之旅重點真係在於住宿,望到間房都覺值回票價




一張單人床已有5呎,點反瞓都唔怕啦




仲有我期待已久既私人溫泉

原來係浴室入面,開個掣就有溫泉水

唔洗浸外面既溫泉,咁就唔怕污糟啦






欣賞完咁美好既房就落去食晚餐

呢到既環境都幾靚幾舒服




話明農家菜 D 菜式都唔荒好得去邊架喇

叉燒包一碟





同埋都係今朝 D 餸囉

咩清蒸鯇魚,五花腩,豆腐,青菜,腐竹炒腐竹之類

同枱團友話嚟到清遠怎能不叫雞,於是比RMB98叫左隻清遠雞食

我D車浪都未暈完,呢餐完全無胃口





夜晚仲包埋睇民族歌舞表演





悶到爆,不睇也罷

睇左10mins就離場返房浸溫泉





沖埋涼浸埋溫泉開始恢復精神啦

好彩我頭先振興超級市場既經濟咋

如果唔係今晚仲點會有宵夜





第2朝瞓到10點先出發,11點check out,真係爽爆

呢間就係我地住既別墅喇



門外小路





呢到就係戶外溫泉,有浸既團友們都話乾淨







環境清幽,吸多幾啖清新空氣先






呢到就係酒店

慶幸我地係住別墅姐,咁先有私家溫泉浸





跟住搭1個鐘車嚟到呢次旅程最後一個景點

北山古寺 - 建立於明朝




呢位導遊阿賓好搞笑

喺古寺門口教大家八鍛錦





我地當然爭取時間去參觀呢個古寺啦

呢間寺真係超大,大雄寶殿門前有西方三聖






一入寺門右邊有地藏王菩薩




行前少少有500羅漢像





西方三聖前留倩影






呢到真係睇到我O晒咀,超多西方三聖像同阿彌陀佛





完全大到離晒譜









連牆身都唔放過,都係鑲滿阿彌陀佛





金剛塔是也





由最高處望下就睇到呢個古寺有幾大




旅程結束

今次團費$498 + 導遊費 $120 = $618

抵唔抵就見人見智啦

食唔好,車程又耐,但勝在住宿一流,無掠水景點

本來我地係報賞花團架,點知唔成團就被逼喺已成團入面揀嚟參加

吸收過今次教訓

我絕對唔會再揀D咁偏遠既地方

報團前都係做下資料搜集先


留言

張貼留言