慢遊赤柱‧維園賞花日

9 Mar 2014 - Sun -

今日是悠閒的一天

3點幾入到赤柱閒逛,自在地影下相

全程放慢腳步,感受下周圍既環境,欣賞下赤柱大街既攤檔

so relax~~




雖然今日係星期日,但唔係太多人



慢步期間見到有個超可愛既BB,佢好努力咁一步一步爬上去

唔知佢將來會走出點樣既人生呢?




努力上完再爬返落去,相信對BB嚟講已經係一個挑戰

一路睇住BB一步一步咁努力爬,心裡不其然有份喜悅,好開心佢成功過關




遠處左邊就係卜公碼頭,右邊係美利樓






Stanley Plaza





每次望到廣場前呢2棵大樹,我都好讚嘆修剪樹既人

樹雖大,但修剪得好整齊,層層分明,亦為大眾製造個咁天然既乘涼處~~讚!!





位於廣場左邊既呢間天后古廟建於清朝乾隆時期

在二次大戰時,日本戰機轟炸赤柱,附近居民避入廟內

之後有枚炸彈落在廟外,但無爆炸,所以村民深信係天后娘娘顯靈




廟內既風車,轉出好運來



繼續向美利樓方向行




保留返當時既石柱

新舊夾雜,別有一番風味



美利樓內既長走廊,好多人都鍾意喺呢到影寫真/婚紗相架




就好似佢咁啦!!  我偷影架

其實佢好靚,不過唔知點解見到佢呢個pose我真係好想笑






再行前少少就係卜公碼頭





今晚我地早少少食埋野先出返去,揀左呢間小天使餐廳

位於赤柱郵政局旁,位置較隱敝,偷情最啱




除左Today Special外,menu仲有好多野食架

雖然我好想食意大利飯,但又唔太肚餓,所以都係嗌1個set算



再加多個ceasar salad,不過真係麻麻, 我覺得Habitu好食d








食飽飽就去左維園行花展

我最鍾意呢個作品, 超超超靚呀




花都可以整成咁~~真係無得"等"














呢D係咪叫花的藝術呀??








呢個我都好欣賞,喺排竹林裡吊左一個個既佛菩薩像





我鍾意粉紅色,所以特別鍾意呢隻花





但原來一排既黃色太陽菊都好靚呀



今日又收到一個驚喜

好開心   好靚   好鍾意   多謝你

但有時要同自己講,唔可以太開心,因為幸運唔會成日降臨

當有一日幸運之神不再眷顧我時,所有既驚喜會從此消失








留言

張貼留言