這一站 - 台北 - 的第一天

闊別台北5年,今日再度重遊舊地,雖然地方一樣,但感覺及心態已完全不同


因為我不再是5年前的我,不再是5年前的旅伴,亦不再是5年前的景地

但我好想回復5年前既容貌


曾於5年前講過唔會再去台北既我,今日始終死死地氣去返

最主要原因係..................貪平

現實終歸現實, 復活節以咁既價錢去到6日5夜算抵到嘔

今次分開機票同酒店Book,仲吼到中華既promotion先可以咁平



Price (For 2 adults)
Airline
China Airline
 $ 2,842.00
Flight Schedule
HKG to TPE 0820 - 1000
TPE to HKG 1100 - 1245
Hotel
明月溫泉會館 (2D1N)
 $ 705.34

儷萊商旅 (5D4N)
 $ 2,468.00
Extra fee
Visa handling charge
 $ 61.70


 $ 6,077.04



未計洗費大概$3000/person, 我地2個人唱左大概NT20000(HKD5300)

即係話呢個trip每人只係用左HKD5700,咁你話唔去係咪對唔住自己丫

而家開始講下呢幾日點樣hea爆遊台北喇




15 Apr 2014 - Tue -


Day 1 ~ 烏來台車→ 烏來瀑布 → 泰雅勇士廣場 → 浸溫泉

我地死唔蝕底,搭0800機, 大概11點就去到

桃園機場完全煥然一新,唔再係以前又舊又黃既機場





買機場巴士車飛既地方都完全改裝晒,感覺良好

由於我地一落機就去烏來住一晚,所以搭大有巴士去捷運新店站再轉客運849
大概搭1個鐘頭車就到達烏來

呢到就係進入烏來老街既小橋,過完橋轉左就到達今晚住宿既地方






烏來老街





明月溫泉會館

每間房都有獨立溫泉,亦可以揀大眾泡湯,不過唔比著衫衫架

烏來出名浸溫泉,所以呢到每間住宿都係sell溫泉+一泊兩食 (包2餐)


房內浸溫泉時望到既樹林景色~~~好有大自然feel




放低行李就拿拿臨開始我地喺台北既第一餐




烏來出名食山豬肉同山粉圓,當然入鄉隨俗要試下啦

山豬肉好韌,但味道都幾OK





呢杯檸檬山粉圓超好飲,可能你地覺得核突,但我超鍾意飲





跟住再食埋山豬肉腸腸,我地揀左小米酒味同原味





望住溪邊食野真係寧舍好味





對面D人浸緊天然溫泉呀,唔洗錢,個個都浸得架




到烏來一定要搭既觀光台車,係烏來四大著名觀光地標




NT50/位,但要留意只係單程,如果落返去就要再買飛




烏來瀑布站




好有特色的台車,呢個位必影



傳說中既烏來瀑布呀,氣勢磅礡到丫..........

雖然係咁,但都不失為一個靚景既








自己好滿意既一個pose




泰雅勇士廣場

烏來係泰雅族既部落,自然會有個橡介紹下個民族同泰雅勇士啦





搭呢d空中纜車可以上去雲仙樂園,同埋由高空俯瞰烏來瀑布既景觀

1-3月係烏來既櫻花季,呢到亦係賞櫻熱點




瀑布下的伯伯在寫生





我地有的是時間,沿情人步道行返落山,多輕鬆的一天




這就是烏來,遠離塵囂的一個村落

雖然遠d,但環境舒服清幽,真的值得再來



四處閒遊下發現觀光大橋

當然要行去睇下吊橋上的風光啦





我粒頭吹成咁就知有幾大風




同一道橋,站於橋頭橋尾下的分別




橋上的風光




今日行程完畢,已經6點幾,但都仲係咁光,證明呢到真係好天




我們就是在這如此景緻下用餐

喜歡充滿禪味的感覺




 正所謂好睇唔好食,但2杯凍濘茶好好飲


慶幸時間尚早,可以即刻落烏來老街食雞煲


大概8點,老街既舖頭就開始關門,我地都係時候返去浸溫泉喇



~ 第一天的旅程完畢 ~

留言

  1. 真係估你唔到會重游台灣喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 平丫嘛, 洗錢都疏爽d~~今次去完先發覺台北真係幾好玩, 相信都會再去

      刪除
    2. 哈哈… 仲記得你第一次去完台北話去過就夠,估唔到今次可以令你另眼相看,而且仲會再去。 等我供完層樓,留返一個quota 同我去

      刪除

張貼留言