這一站 - 台北 - 的第三天

17 Apr 2014 - Thu -

Day 3 - 十分 → 九份 → 士林夜市 → 西門町

今朝好早出發,要搭10:00火車到瑞芳,再轉去十分

見尋晚有時間,就去台北車站買定所有既飛先

確保一定有位坐之餘仲唔洗預早d出門口買飛,我是明智的




我地仲可以食埋個老麥先搭呢架自強號往花蓮列車

強烈建議plan行程時check埋列車時間表先,因為平溪線既列車一個鐘只有一班

如果miss左就要等成個鐘,所以預先check左就容易預算到行程
咁當然有時候check左時間佢都可以呃你啦,我地就係受害者





終於到十分啦,同5年前一樣,天氣超級的好

順帶一提,我無買平溪一日券,因為今日只打算去十分,所以就咁買普通車飛就OK




鐵路旁的靜安吊橋係著名影相位

齋影得架喇,反正行過去都無野睇







有好多人都會放天燈

用毛筆寫低願望,祈求事事順利好運,都幾好玩架




今次我都放埋一份,希望所有願望都實現啦




呢到而家都有呢d祈願竹筒喎,之前菁桐先有架

果然係一門好生意呀




往十分瀑布必經既煤礦博物館,零興趣入去睇,影下門面算啦





多左呢d吊橋通往十分瀑布,以前都無架

真係幾適合自拍





十分瀑布門前的小貓




到喇~~~




第一次嚟睇覺得幾靚,但去過烏來後就覺得呢到失去左一份大自然既感覺






出返大街就開始搵食啦

呢隻花生雪糕捲都幾好食架,全台北通街都賣緊




薄餅皮上加磨碎既花生糖,再配2球雪糕




完全創新既食法,好味~~~




求其入左一間舖頭放飯

呢舊野得個外表,實則非常之咁難食,好大陣油煙味



我好似影緊飲食雜誌咁




話咁快就嚟到九份喇

簡直痴左線,多人到嘔




次次嚟都無食過魚丸阿伯,今次即管試下啦

不過唔夠淡水魚丸好食





九份景色




昇平戲院真係有戲播放,不過係D悶到爆既戲

入去睇都係純粹為左可以坐下休息一陣

著名既樓梯影相位

今次model係隻狗



由於太愛掃街,所以決定去多次士林,今次只食外圍

每次嚟都好想食但無能為力靠自己KO既大腸包小腸,今次終於可以試到啦


 


始終都係呢檔好食D


呢餐真係正爆,除左個蚵仔煎外,蕃薯苗、肉燥飯、十全小排都超級好味

有人食得好滋味,仲飲晒我D湯


呢個真係重點推介

香港只有盆栽TIRAMISU,但台北呢個仲正~~~盆栽冰淇淋~~~




睇得又好味

像真度比香港更高



我揀左薄荷同vanilla 2隻味,真係無得"等"




食飽飽仲有時間就去西門町行一陣

咁就結束今日既旅程喇




- 第三天的旅程完畢 -





 

留言