合皮爸爸節 2014

 22 Jun 2014 - Sun -

今晚餐飯既目的係慶祝遲左1個禮拜既爸爸節

永遠唔食正日既我地當然遲左食都無乜所謂啦

永遠諗食咩係最頭痛

又要好食,地區又不能夠偏離軌道,食店環境又要就小朋友

有日無意中偷聽到同事露脾王講電話book泰菜

泰菜喎!!! 啱晒家父啦,我即刻豎起耳仔聽下先

 所以最後決定book呢間位於大角咀帝盛酒店既泰屋

酒店食泰國菜,環境實啱晒小朋友,最緊要係 -- 乾淨 --

同埋重點係唔貴

我地6大2細都係食左7百零蚊

D野食雖然普通

比起上次喺The One食既Combo差好遠

不過勝在環境好........大角咀又方便大家


為大家介紹第一道菜 - 沙嗲串燒 -

有豬牛雞揀,我地揀左豬&雞各一半

味道唔錯,沙嗲醬亦唔辣




呢碗冬蔭公完全係扣分位

因為我地飲到有陣嘔味

好彩同佢地反映下都願意換過另一款湯
 



我地換左椰汁雞湯

呢碗好好飲,仲好似有冬蔭公味添





仲有豬肉生菜包

豬肉太無味,炒得唔香,同combo差好遠




為2位小朋友而嗌既雞絲扎肉湯河




成日強調自己4歲半既小朋友





食到成身成臉連心口都有河粉既阿旺細佬,已經歲半喇

但都仲係成個傻仔旺咁




咸魚炒芥蘭

好好食既一味菜




明爐烏頭真係麻麻地



烏頭配既泰式汁同湯

我最鍾意食到尾聲時倒晒d湯落去煲嚟飲,酸酸地好正



今晚既重頭戲 - 咖喱龍蝦 -

全晚最好食既一味菜

我地仲嗌左碗白飯嚟送汁



香芒蟹肉炒飯

份量少到無朋友



傻仔阿旺呀




為免佢地走嚟走去同發狂大叫

出動MAC BOOK最有效




2姐弟都咁SWEET,姑姐錫到燶


留言