南生圍 . 比蚊圍

18 May 2014 - Sun -

連續落左成2個禮拜雨,再加上極度繁忙搞到好耐無去過街

今日出發前烏雲蓋頂,落雨既可能性極高

但有人堅持要去南生圍~~ 見佢咁堅持,姑且唔掃慶,順從下佢既意思啦

但最後,佢既決定都係啱既 (其實都唔係太想認同)

雖然由上車入到元朗都落超大雨,但去到南生圍就好好天喇



我地幾經轉折,唔識路+搭錯車既情況下終於嚟到目的地

先要搭船仔過河 - $6/位



一大片綠悠悠既草地,真係好好天呀




呢個境最啱影靚相

仲要今日真係有人咁勇嚟影結婚相



唔好以為真係咁乾爽

其實個地好多泥濘,踩落去淋pet pet架,搞到對鞋極度污糟






趁青春 留倩影時間



OMG~~ 有人喺樹"嗱"偷影我





呢到真係幾舒服

其實久唔久入嚟行下都唔錯呀,好過成日涼冷氣



學人擺pose影相, heehee, 真係嘔心





人地影wedding photo都係低抄架咋

我建議自己第時結婚著短褲會好D






妖~~~R緊痕都影



拎把遮都要擺pose




咁死熱,去食碗凍豆花最實際



3個字 - 正!正!正!




如此美景底下食豆花,碗豆花唔會好食D,但個人會開心D



親親大自然係要付出代價架

根本落雨過後係唔應該嚟南生圍~~ 痕左我成個幾禮拜呀

留言

  1. 你真係好受蚊歡迎喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都幾快睇到我D POST喎,你係咪我既粉絲??

      刪除
  2. 回覆
    1. 妖~~我知呀....我就係問你係咪我既粉絲呀, 成鬼日追post追得咁貼

      刪除

張貼留言