南嶺 ‧ 雖PAT扁 但值得

31 May 2014 - Sat -

今年端午節連埋紅假放成3日,我地又決定cheap cheap地報過2D1N trip

見到美食之旅有個溫泉團好似好OK

2日都係去南嶺國家森林公園,無論景點同酒店外貎都非常吸引

仲要只係$598+導遊費$120/2 Days,食足4餐唔洗煩

所以美食之旅會係我地放假差電既好選擇

出發前先問清楚南嶺係咩地方

原來係韶關,要搭成5個鐘頭車先到

真係仲衰過上次既清遠

所以今次我地有為呢次車程做好準備

除左準備卡樂B蝦條、糖果外,仲預備左織橡筋手繩打發時間



 9點鐘出發~~ 坐左大概3個鐘車程終於嚟到第1個景點 - 清遠 -

呢個景點最大作用係........放飯

我地就喺呢間客家皇食Lunch




食物好食,環境舒適,廁所乾淨

估唔到第1餐都已經比我有咁好既印象 ~~8分~~


食飽飽就開始上路,搭多2個鐘頭車就到韶關架喇

沿途風景好靚,再加上今日真係超熱超曬

所以我喺嘆住冷氣既環境底下可以講今日個景靚上加靚





可能有晒心理準備,同埋我無暈車浪,所以覺得今次坐車無上次咁辛苦

大概4點鐘就嚟到呢個南嶺國家森林公園喇

導遊妹妹話....再搭多2個鐘頭車就到湖南




呢個公園超大,我地今日就先嚟親水谷

主要係睇峽谷同水潭





沿路都係呢D景,仲要4點幾先行,所以感覺清涼C服






呢到就係卧龍峽




見到龍頭嗎???



仙女潭

景點介紹話呢舊石似仙女正在梳頭

我已經加左9分想像都諗唔到邊忽似仙女




果粒人完全阻住晒我成幅相既構圖




感覺好似得碌木撐住條橋

會唔會塌架




今日真係好天得好緊要,已經5點個天都咁光 咁清

行到一身汗,D豬膏燃燒ing




距離酒店只係10 mins車程

成個trip最期待就係間酒店

 


個大堂都唔錯喎



內園景都好正

睇得出依然好新,相信都好乾淨





嘩~~~一開房門不得了

好大好C服呀

但牆頭幅畫搞到人地好怕羞添....核突死呀




完全零作用既書枱

可以扮野坐喺到簽contract




有張搖搖櫈既露台~~~超爆正



露台外既靚景

果然好切合渡假主題




傳說中既房內私人溫泉

細到丫~~~~只可容納1人,所以又名自私的溫泉




夜晚於酒店內開餐

揀直係超正超好食既一餐,從未試過團餐都可以碟碟KO



食飽飽就散下步先返酒店




周圍影下相之後就返房浸溫泉

電視選擇超多,好多戲揀,我地仲可以睇埋套戲先瞓

呢間酒店確實係呢個團既亮點,完全因為佢而覺得值回票價




第日晨咁早7點幾起身

又係sunny day,連帶心情都好D




0800可以開始享用自助早餐




除左呢D,仲有蒸包、湯麵、粟米片、粥、曲奇、生果、蛋糕、乳酪等等
 
款式多之餘仲要好好味




食飽飽,見仲有時間仲可以返上房hea一陣添




我地已為呢個火辣辣既太陽作最好既準備

 迎接今日唯一既景點,園內既瀑布群




園內有8個瀑布咁多

由於時間有限,我地今日只觀賞6個










右邊條樓梯就係公園條舊路,而家開發左條新路我地易行好多





呢條係最辛苦既一段路,非常斜,樓梯級都好窄,要逐步行



嚟到第6個瀑布 - 飛流瀑

亦係成個公園最靚既1個瀑布



 




真係曬到嘔

出左幾桶汗




國內既同胞無有怕,盡情落水玩

甚至有人著住鞋落水




由於我們尚算年輕,話咁快已經落返山

瀑布底下嘆豆花

我發覺每次去完一個地方,出左成身汗,硬係有豆花賣

永遠d劇情都係咁




呢個團安排非常周到,預埋時間比我地返酒店沖涼,之後先回程




非常之滿意既一間大飯店



但估唔到最後一餐臨尾香

呢間五指山餐廳D野食完全唔掂





幾餐既雞都又滑又嫩

呢餐直情靭到好似台灣鹽水雞咁

其他餸又唔好食喎

不過算啦,食左3餐好野,呢餐食少D都無所謂




開展我地5個鐘頭車程返深圳喇 



返到羅湖見到呢個奇境

真係好好好好靚





1個非常美滿既trip

下次再報過第2D 美食團試下先


留言

張貼留言