中秋團圓飯2014


 8 Sep 2014 - Mon -
今日係中秋節,大哥二哥都返晒嚟團圓
今年特別開心,因為第1次咁齊人過節,希望年年都咁齊人啦


 4點鐘放工,返屋工準備迎接佢地
第一個出場既係阿旺細佬
就嚟2歲既阿旺越嚟越cute,已經識講好多野喇





阿旺一入屋就嗌晒全屋人,仲不停傻笑,難怪咁得人喜愛




 同爺爺一齊睇相緬懷過去



今年多左你同我地一齊過節,多謝你既參與,希望年年都可以一齊過

歡迎你加入我地既大家庭



呢個豬仔POCKET已經玩過N次

由家姐們細個到而家阿旺玩,相信睇埋佢地玩呢2年唔洗再睇喇卦



表情同動作多多既阿旺,真係CUTE到想攬住佢嚟錫



我只係叫佢睇下個PAT PAT有冇坐住D錢錢姐

動作唔洗咁誇下嘛



飯後甜品

食到成臉成身成地都係汁



呢隻阿旺又學人食瓜

舊瓜包晒成塊臉




食飽飽就落街玩蠟燭喇

原來佢地唔知中秋節係點樣玩蠟燭,淨係識生日蛋糕果D




為左安全,我負責固定D蠟燭,佢地負責吹

3隻豆丁等得好興奮




限住佢地一口氣吹熄咁多支




對於小朋友係不可能完成既任務

唯有我呢個姑姐出口幫忙啦




大合照

祝各位 - 中秋節快樂  人月兩團圓 -


留言

  1. 一家人齊齊整整過節最開心, 更加開心係你搵到一個疼你的人, 要繼續開開心心過日子

    回覆刪除
  2. 以後節日要一起過, 那就齊齊整整很開心了!

    回覆刪除

張貼留言