望下山 望下海 MACAU旅行

31 Aug 2014 - Sun -
媽咪早幾日突然興致勃勃話要去馬交走一轉
趁8月份仲係爸爸既生日,可以享受埋金光飛航既生日優惠
凡於當月生日既朋友,每人每日可以$208購買來回船飛1套,最多可買2套
但我地有4個人,另外果2位團友可用中銀卡85折購買來回船飛
本住有著數咪走雞既精神,我地一於今日過大海

§
§
§


唔知咩事明明超好天超熱,但一上到船就落大雨 





1個鐘頭既船程話咁快瞓醒覺就到

咦!!! 睇嚟又幾好天咁喎





第1站去左新葡京後面間瑪嘉烈嘆返個葡撻先


  

怕熱既朋友千祈唔好嚟,因為只能夠坐室外

熱死辣辣下食個熱死辣辣既葡撻,幾好食都無用




但因為我食過番尋味,就算滴晒汗都唔理,身水身汗就只為呢件撻

我真係覺得好好食架





跟住沿路行出去大街就到達議事亭

天氣好!! 張相都靚D




因為就嚟中秋,成條街都掛上綵燈,好有氣氛





雖然唔會每次行上去,但都係每次必影既大三巴





胡椒餅亦係媽咪每次由大三巴落嚟後必買既小吃





跟住去左好出名既榮記食荳花同湯麵



  
 左邊係豆腐布丁,一d都唔平,要成$16/個,不過食落真係好香濃豆腐味,同埋好滑

右邊碗豆花加左花奶,滑係幾滑,但就唔係必食推介囉




反而呢碗鯪魚球麵我極為欣賞

粗麵夠彈牙爽口,無我最怕既鹼水味 

湯底夠濃,唔需要加任何醬料都已經perfect,值得推介





店內環境較為狹窄及古舊,好多時呢類舊舖先食到好野

但放心......冷氣絕對足夠




下一站就係呢間搵路搵左成個幾鐘既廟宇

內裡有供奉和合二仙

我完全唔明媽咪點解係都要去呢到

不過既然一場嚟到,即管同你一齊拜拜和合二仙啦



  
跟住搭返巴士去澳門大街,滿足爸爸食翅既願望





永世都要排隊既添發碗仔翅




睇下家父個樣幾開心 

食碗翅姐.....洗唔洗呀!! 好似做代言人咁




我地揀左3款試下

上面既係海蔘煲仔翅 $60

左邊係竹笙雞絲碗仔翅$30,右邊係豪華碗仔翅 $40

家父翅後非常滿足,講左好多句好好食,總之佢開心就好




呢間最香係位於食翅條街既後面,去之前請google下,如果唔係都幾難搵

雖然較為舊同位置徧僻,但佢既杏仁餅真係好食




蛋黃肉心杏仁餅,真係從未食過呢款,好香蛋黃味

可能我好鍾意食蛋黃,所以我堅覺得好好味




之後嚟到氹仔既菩提禪院

真係一個好值得推介既地方



 



環境清幽,加埋門外既羅漢松禪味極濃

令人舒適自在









一入大門的四面佛






之後再搭返車出黑沙環既新益美食

又係好難搵既一間食店

沿路都keep住問人先搵到





新益美食除左出名好食夾抵食之外,連菜名都好搞笑






呢樣係 "煲蓋一開 健康常在"

即白菜+黃芽白煲豬骨湯,有菜食亦有湯飲,都唔錯





"新益與你齋撈起"

即係大量蔥 ,蒜 , 芫茜撈鯇魚皮

個人嚟講覺得葵芳金潮整得好味D




"椒鹽年藕餅"

非常之好食,表面香脆,唔會太多粉漿一齊炸




"啫啫雞煲"

永無失手之作,雞香味濃.....好食

4個餸, 4碗飯,1支啤酒埋單都係$3xx




搭車回程去氹仔上船

想影下醉人夜景都唔得添




去到威尼斯人,見到吳彥祖 
唯一一個係唔會被吳彥祖比下去既合照方法


留言

  1. 果然係太陽之女呀,上船先落雨,落船就陽光普照

    回覆刪除
  2. 原本想讚下你地議事亭果張相OK呀~, 點知俾最後呢張相吸引哂.....

    (我講吳彥祖咋.... ^ ^ )

    回覆刪除

張貼留言