盡享生日優惠的蠟像夜

27 Sep 2014 - Sat -


今朝突然間想用盡生日優惠

咁難得一年先得一次生日,更係唔好錯過生日先有既優惠啦

繼尋日免費去海獅公園後,今日就山頂蠟像館免費入場,同行3位朋友可以半價入場

由於我家2老有導遊證關係,佢2個都係免費入場

所以唔好蝕quota,一於叫埋阿哥去參觀下啦



第一時間就去睇下我最愛既華仔先

就係好有型......唔敢正視佢添






仲有同Nicole Kidman一齊出場行紅地氈




呢2老真係好愛國





跟住去白宮探下Obama先

希時真係好入戲,佢一拎起電話就講 "喂! 係呀"





好難得一家人上左星星同學會接受訪問

大爆我地既愛情史





仲去埋獎門人玩遊戲




由於佢媽媽鍾意黎明,所以逼佢影張相向媽媽交差





希時想攔截姚明

好可惜完全睇佢唔到 




騎埋膊馬都搶唔到姚明個波.......




好辛苦~~~救我.................





拖住Iron Man隻手扮Iron Girl




樣衰到爆既表情




同麥太麥兜一齊去茶餐廳

仲飲埋人地杯凍檸茶添



  
成家人去茶餐廳食菠蘿油




希時成個人攝晒入阿童木隻腳到




Doraemon隨意門

希時喺到纏擾左成半個鐘都未捨得走







除左華仔外,Kitty都係我最愛

但點解Kitty著到成個女僕咁??




佢發生咩事???? 個pose同kitty有咩關係??? 




而家明白點解希時咁喪啦.....因為連個姑姐同阿爺都一擔擔





呢3個人意猶未盡,仲繼續扮野 




臨走前去左老襯亭睇夜景 




世紀合照......我地從來未試過同大哥上山頂架



今年生日好開心

除左享盡優惠外,仲可以享受到從來無試過既野

我好幸福呀~~ 祝我每年每月每日每時每刻每分每秒都咁幸福快樂

留言

張貼留言