Celebration at OP

26 Sep 2014 - Fri -
今日特登請左假去享受2人世界
去邊???? 陣間就揭曉啦
晨早出發,享受個豐富早餐先
擺出一副等食樣,無計......一向都係相機食先
歌都有得唱啦
去玩...去顛...嚟Ocean Park
生日又點可能錯過免費入場既優惠呢
我地準備好啦,成副武裝出動 (其實所謂武裝係戴左副超)

出發前青衣天陰陰,仲擔心會落雨,點知嚟到係曬到嘔


樂園哥哥好主動咁要求幫我地影相,既然係咁就卻之不恭啦

今日第一站就係去身後既海洋館




係咪feel到好有海洋氣色呢







我們與水母合照




~~第1次公開我地既不雅照片

咁黑既環境,相信唔洗打格仔



跟住就去睇盈盈樂樂喇

入館前有個鱷魚潭

第1次咁近距離睇條鱷魚,郁都唔郁以為係假架




無記錯呢個係盈盈

佢好搞笑架,坐到好似個阿伯浸緊溫泉咁




佢真係好享受
  






上水後不停兜圈



呢個係樂樂

懶洋洋咁瞓覺,好cute cute 呢



呢2個係人

見有塊鏡咪自拍下囉



跟住搭海洋列車上山



真好~~今日無乜人,國內旅行團亦較少,入到列車都有位坐




今次我地比之前玩多左機動遊戲



呢舊野咪睇佢轉得好慢以為好輕鬆

但因為太高關係,所以我都有D驚

不過好彩可以一齊坐,咁都無咁驚



呢個都好好玩,但如果怕濕身就唔好玩啦

玩完後由頭濕到落腳

其中一PART係監生比人射濕



我不忿比人射到成身濕晒

今次點都要走上去射返人




哼~~~專吼準D無著雨褸既人射

仲好玩過D機動遊戲

隔離句標語都指使我咁做架



由於由頭濕到落腳

所以去附近fing返乾佢先

但就因為呢部野.......chok到我頸都斷埋咁滯



去到我好鍾意既冰極天地喇

除左玩冰極列車之外

一定唔可以錯過既企鵝館



D企鵝真係好cute cute架



景觀一流

 


睇埋海洋劇場就去太平洋館

真係曬到阿媽都唔認得




搭返吊車落山喇

我地好好彩......原來吊車維修日期至到尋日,如果尋日嚟就無吊車搭喇



我地今晚去IFC撐枱腳

間餐廳情調一流





好有特式既美食,全部都好啱我食

最欣賞係左上角既crispy fries

個黑松露蛋黃醬真係好好味

但個墨魚汁麵同杯野飲就真係麻麻




多謝你為我安排呢餐咁有情調既晚餐

儘管食物不是十分美味

但知道係你悉心安排,仲預先諗定order咩食物,你對我既細心我完全感受到



strawberry tart為呢餐飯同埋呢1日劃上完美既句號






雖然你同我講今年無為我準備生日禮物

但你為我做既一切已是最好的禮物

多謝你精心挑選既花

多謝你細心選定送花既日子

人地可能奇怪點解早左2日送,但我心知點解

而我所想既同你都係一樣

D花我好鍾意,亦好襯我......多謝你






留言

張貼留言