既浪漫又奇妙的14號

14 Dec 2014 - Sun -
今日係14號,又咁啱係禮拜日,所以特地去Disney慶祝
我地期待左呢日好耐架喇,就算忍受著嚴寒都要冒死去
好彩今日又係sunshine day~~~Lucky





充滿著濃厚聖誕氣氛既Disney, 我地要展開一個既浪漫又奇妙既旅程喇





先同門口既聖誕樹先生影張相先

每晚花車巡遊後仲有亮燈儀式添呀

所以已為今晚留守到好夜作準備,就係帶左2壼暖水




一向都好喜歡呢條小鎮大街,D屋真係好靚

但停留影相都真係第1次



第1站我地去左灰熊山谷先 





最鍾意係正當你以為會衝落去時原來佢倒後

所以我地揀唔到坐第一卡都要揀最尾果卡






呢條友好顛,玩緊時都不停影相

飛鬼左我部相機落街我實砍死佢




好顛呀....好快呀....好驚呀

跟住就玩D靜態既野
去參觀迷離莊園
  
靜態完又顛過

去反斗奇兵玩降傘,離心力真係好勁
 



仲有好無聊既彈弓狗,轉2個圈就落車
 



持狗牌準備上車




降傘士兵操兵ing

我極速開車去玩下個驚到標尿既遊戲
痴Q線,架車直架,仲勁過海盜船
當然唔少得玩我最愛既米奇幻想曲啦~~ 真係玩十萬次都唔會厭
排隊時不忘自拍

純便show下我部新電話
 




等同Mickey影相期間發現佢2個纏綿緊!!! 好sweet呀~~~






夜晚既Disney真係好靚

 


 


hea 下hea下,玩晒所有遊戲睇埋劇

等到1930既晚間花車巡遊喇
  
 



有我最愛既Belle





跟住睇埋聖誕亮燈儀式






仲落雪添呀!!! 真係好有氣氛!!! 




妖~~~呢條友個pose成個救世主咁 




~~~Merry X'mas~~~

預祝大家有個甜蜜溫馨既聖誕




留言