光棍節下的浪漫慶生

 11 Nov 2014 - Tue -
今日有人非常重視呢1日,特登請假去慶祝
就算朝早無人陪自己都仲要請假,可想而知今日對佢係幾咁重要

都好既~~反正工作咁辛苦,生日請假休息下都理所當然

可惜既係我轉左新工,未過Probation我都唔想請假

所以今晚就將就下食餐飯仔咁啦

雖然無請假陪你,但我都誠意可嘉,早2個禮拜Book定呢間餐廳

仲安排左個驚喜添!! 其實熟我既人都知我成日製造驚喜,呢點完全零難度




睇左成個鐘menu後就決定叫2個set dinner 





有我最愛既ceasar salad



Scallop tomato spaghetti確實麻麻地,味道唔夠濃  



鍾意食羊既佢一定係揀呢款Lamb Rack



登登登登

驚喜1:預先order定甜品,仲要寫埋名架(oh!!!我真係好sweet既姐)

"虎糊樣" 仲好醒目,單下眼就知要上甜品 




完全狀況外既佢簡直覺得神奇

點解突然會跑出一道甜品呢??




 在此要祝福我倆 "友誼永固 "


 - 驚喜2 -

驚喜一浪接一浪

我點會只係食餐飯仔,甜品寫下名咁無心思丫

又到頒獎時間

佢勢估唔到我會咁重手買個袋比佢,佢收到果刻完全係愕然~~

其實連我自己都估唔到會肯買,但我計過喇

呢份禮物已包括埋聖誕 / 出年既情人節 / 生日/ 再聖誕禮物

足足慳返1年既禮物錢

另外,我仲好有心思DIY個相架送比佢架

請以下朋友講下得獎感受




食飽飽就去尖東散下心睇燈飾



好喜歡與你行海傍既感覺

條路好長,可以一路漫步一路傾計

唔知我地可以行幾長既路呢?



鐘樓下的合照 




坐坐下突然有匯演睇



成個文化中心變左個銀幕,投映出好多香港特色






跟住再行去1881,今年主題係一支蠟燭




影埋合照就走咯




順帶一提我既作品

我係用雜誌紙 + 紙皮製作成1個環保相架

材料簡單,製作過程亦簡單,但都要用成2個鐘先嘔到1個作品

但我都樂在其中,因為夠晒環保,可以用唔到顏色既雜誌紙拼砌出唔到形狀既相架

買返嚟既相架始終都唔及自己DIY咁有心思





我自己都做返2個貼於房間牆壁上,可以裝飾之餘又實用


留言

  1. 好SWEET 好閃呀

    相信你地條路有排行, 仲要越行越順,同行得開開心心, 輕輕鬆鬆

    回覆刪除
  2. 完全唔明你0既用意囉...自己果個相架張咀咀相就工工整整, 送俾亞東果張就成個心啄遮左佢個頭, 左下果張又冇左佢半忽面.... >_<
    不過好SWEET 呢~~~~~真高興你地終於可以零距離咁一齊了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈!!!洗唔洗睇得咁仔細呀露脾王!!! 我用意係............睇到我個樣就得

      刪除

張貼留言