Pre-birthday buffet

 11 Dec 2014 - Thu -
 
媽媽一向都喜歡食buffet,趁佢生日就一於滿足下佢既味蕾
 
因為通常d buffet星期一至四會平d,所以刻意早1日食
 
今次我揀左呢個位於佐敦Novotel hotel既The Square
 
Open Rice coupon, $268/person
 
雖然cheap cheap地,但我食過都唔錯架~~
 
環境寬敞乾淨,仲安排坐sofa位添
 
 
 
 
食物區唔算大,款式亦唔算多,但勝在有我鍾意既野就得
 
 
 
 
 
唔洗咁多款架,我食嚟食去都係呢幾樣架咋
 
 
 
 
 
爸爸就食左好多隻蟹腳,滿足佢鍾意食蟹既慾望
 
不過媽媽話始終鍾意食薑葱炒蟹多D
 
 
 
 
都話我食嚟食去都係呢D架啦,食左幾碟
 
其實仲有好多熟食既,不過我又忘記左影相
 
 
 
 
三文魚都好肥美好食,但始終睇過生虫既相,我都係食一碟算啦
 
 
 
 
 
甜品方面又忘記影相
 
淨係記得影haagen dazs
 
 
 
 
我食晒4款味道,始終最好味都係strawberry
 
 
 
 
食雪糕食到好似初戀咁既樣
 
 
 
 
呢個梳乎厘都好好食
 
 
 
 
媽媽生日快樂!!! 希望妳身體健康,常感恩知足~~~
 
雖然妳生日先嚟病,聽日同唔到阿哥佢地食飯,但起碼有我地預先同妳慶祝
 
希望妳時刻都開心快樂
 
 
 


留言

  1. 情侶裝.....?
    你地入屋喇, 快D諗諗佢啦~

    (BTW, 有Parma ham, Caesar Salad, haagen dazs, 已經好正啦, 哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都睇得出........
      咩入屋呀???我唔明喎

      (Btw, 點解你留言唔可以show自己個名??)

      刪除
  2. 其實係我見有匿名揀, 就揀左囉, 唔知其他要唔要LOG IN 嘛.....

    回覆刪除

張貼留言