Unicef run 2014

23 Nov 2014 - Sun -
 
又到1年1度慈善地挑戰自我既盛事喇
 
點解要用上 "慈善地" 呢個形容詞呢??
 
因為跑10K之餘仲可以支持unicef呢個機構,真係跑都跑得有意義
 
Unicef舉辦慈善跑既目標係「攜手為兒童.攜手抗愛滋」
 
於全球運動籌集逾港幣1,100萬元善款用作杜絕經由母嬰傳播愛滋病病毒及兒童新感染愛滋病病毒的個案,實現「零愛滋世代」。Unicef 已為逾100萬名孕婦進行「愛滋病病毒抗體快速測試」,及為超過62萬名感染愛滋病病毒的孕婦展開「一日一藥」簡單療法,保護嬰孩免在母親懷孕期間、分娩或哺乳時感染愛滋病病毒。有關工作不僅能阻止病毒傳播至下一代,同時亦有助控制感染愛滋病病毒的母親的病情,令她們有能力照顧嬰兒,不至她們因愛滋病死亡,令孩子淪為孤兒。慈善跑亦曾支持四川地震重建項目,幫助災民重建家園。
 
如果想知多D關於呢個機構 或 慈善跑既資料可以click 佢地個 → 網頁
 
我亦都好多謝各方好友支持我呢個慈善跑,你地既support可以令更多個小朋友受惠
 
呢點就係我就算忍受著腰痛都要參加既最大推動力
 
我不是為個人而跑,而是為全球既小朋友而努力
 
我亦好希望每年都能夠參與賽事,這是我能夠為全球兒童們所做的事
 
§
§
§
 
 
今次預早D,大概06:15就到達場地
 
唔洗好似上年咁爭D遲到,成為了最後一排起跑者
 
 
 
 
 
幾經辛苦,跑跑下腰同盤骨都好痛,跑下行下既情況底下終於完成賽事
 
我地今日既酬勞係1條蕉+1支水
 
 
 
 
今年完成賽事時間用左 01:21:15
 
比起上年既成績01:09:26慢左12分鐘
 
有這結果是正常的,鬼叫自己少練跑咩
 
雖然有D失望,但下年都會繼續努力
 
 
 
 

留言