念妍方 - 黑糖四物膏

18 Jan 2015 - Sun -

我不嬲都好少買呢類既補身產品

1嚟覺得無用,2嚟我家有個好媽媽,佢久唔久就煲野比我飲,咁仲洗飲呢D副產品咩

但我家honey知我M痛,佢懶細心咁買左呢盒野比我

唉~~男人始終係易呃D既

既然都買左咯,相信天下間既女仕都唔會浪費呢遍苦心

都好~~ 我可以試新野,等我嚟會一會你,睇下有咩咁需要洗腦式地播呢個廣告



 




$68盒,1盒有5包,平均要成$13/包

再睇返D ingredients有當歸(補血調經)、川芎(行氣止痛)、白芍(養血調經)、熟地黃(補血滋陰)、黨參(養血補氣)及黑糖(活血補血)、麥芽糖、大棗、蔗糖、生地黃、茯苓、甘草、蜂蜜、龍眼肉

如果真係有咁多種好野,$13/包確實抵到爛

建議食用方法:period完後連續飲5日

如果體虛者建議日日飲用





另一賣點係方便攜帶,隨時隨地都能夠補身

亦都慳時間,唔洗自己煲,咁當然功效同真材實料自己煲係無得比





你可以就咁一開即食

但我試過就咁食味道略嫌太濃,好重黑糖同當歸味

味道同口感都同川貝枇杷膏好似

我本人不太喜愛枇杷膏陣味





所以我選擇了加水開稀飲用,咁就易入口好多




我已乖乖咁連續5日飲晒,一時間講唔出身體有咩變化

因呢D始終係調理,唔係食藥

如果佢真係改善到下月M come既不適,咁就證明work

相信呢盒$68野會係懶人既恩物

亦對我呢D完全唔識煲野既人係一項偉大既發明








留言

張貼留言