廣東新興 ‧ 浸到回本養豬之旅

10-11 Jan 2015 - Sat & Sun -

這是我浸個最多溫泉既一次

之前去果2次都係浸酒店房內溫泉

今次呢個團無房內私伙野,但露天溫泉區內既溫泉就多達30個

仲標榜有中藥池同花池,既養生又有美容功效 

爸爸已經成日問幾時join美食之旅,恨去程度達到百份之一千

而家佢又退左休,禮拜6唔洗返工,咁啱呢個禮拜6我又唔洗做義工

諮詢過大家既意見後決定報呢個團,滿足下老人家既願望

新興《龍山溫泉渡假村》- $658 + 導遊費$120 = $778/person

同埋父母一齊去旅行係最開心既

§
§
§

08:20到羅湖口岸茶餐廳集合

大概11點幾就到順德食lunch

 

  

大家都相當滿意呢餐

碗豬骨粥非常好味,啱晒我媽

仲有超入味既鹽焗蝦,好滑滑既蔥油雞,唯獨係條魚太多骨

媽媽再三叮囑我條魚好多骨,要小心D食

到最後我決定放棄,實在多骨到我唔識食


呢舊係珍珠蠔,細舊到要夾起先睇到

不過份量都唔少架



 食飽飽就去下一個景點,就係過餐廳對面既Walmark參觀

呢個景點有點兒浪費時間,都唔知有咩好睇,我寧願早1個鐘頭返酒店浸溫泉





大概3個鐘頭車程就到達新興既龍山溫泉酒店喇

呢間酒店同上次南嶺比真係遜色好多,起碼我地無 "嘩!"一聲既反應






入到房內亦無"嘩!" 兩聲既感覺





窗外風景舒適,又真係好適合養生既

右邊果幢攬月樓就係我地晚餐同聽日早餐既地方






見而家仲係4點幾,距離放飯時間仲有2個鐘

我地4條友拿拿臨換衫,死唔蝕底咁去浸到回本

媽媽仲為左呢個trip, 特登去買件泳衣添

呢個天氣佢先嚟買泳衣,搵左9條街先買到,笑鬼死






我地入到去真係有"嘩!" 一聲既感覺喇

超大,好多溫泉池選擇

花池方面有菊花、薰衣草、金銀花等......

藥浴區有當歸、人蔘、首烏、艾草、薄荷等......

仲有激情動感區.....聽個名係咪充滿幻想呢~~其實係水力按摩姐





 浸左幾個池後就夠鐘開飯喇

今晚食溫泉養生宴,個名講得好聽,其實咪溫泉酒店內食佢一餐咁囉

都係無南嶺果餐咁好食,但都唔係差

起碼家父食得津津有味,最鍾意食魚既佢啱晒

同父母去旅行有好多好處,佢地會好穩陣咁帶好多實用既野啦,會幫你拎野啦

不停照顧你啦,甚至不停夾餸比你

  
 但都唔洗夾到我成碗餸,掩沒左碗飯架...我跟本食唔切

家母再次不停提我小心D食魚,因好多骨

唔知其他團友會唔會以為我智障






食飽飽後媽咪已好攰要留守房內攤抖

我地3條友就繼續享受夜浸溫泉

今晚浸左當歸池同埋有成41度既唔知咩池,舒服到震

第2朝我地0730起身,去食過早餐先 






早起的鳥兒有蟲吃,早起的蘋兒有溫泉浸

咁早起身食早餐,之唔係為左可以再去浸多次囉

簡直crazy,本來我都諗住食完再返去瞓一陣

但佢地3條友咁興奮咁去浸,我都係決定轉軚去浸埋一份


終於11:30就離開令我地瘋狂既酒店

出發去食午餐 《馳名風沙雞+招牌豉油鵝宴》

參加呢個團就好似養豬咁養



跟住就去今日其中一個景點 - 藏佛坑 -

相傳係六祖惠能圓寂之地









 一場嚟到,當然要去晒咁多個殿問訊三拜啦


之後去埋涼果一條街,買左幾包話梅就回程喇

大概6點已返到羅湖

今次個旅程好貼題,真係浸到回本養豬之旅







留言