三餸一湯 ‧ 白飯唔夠裝

1 Feb 2015 - Sun -

呢排唔知做乜重拾返幾年前煮野食既興趣

繼日前既日式咖喱排骨飯後,今日又一 "杰" 作

好艱辛先煮得出食唔屙你既三餸一湯

平身至怕入街市既我都要向愛情低頭
愛情唔係盲目,但的確會令人失去理智

唔係為左你..........我都唔會肯的起心肝煮餐飯仔

 哼~~~~我講明架,唔好食我都無辦法,惟有到時再煮個公仔麵你食啦

煮公仔麵我好有信心,簡直係強項


諗好買咩之後就全副武裝咁落街市,大量紙巾,消毒洗手液,布袋 (孭完落街可以即刻洗)

幾經辛苦,排除萬難先買到呢幾袋野




先準備既係紅蘿蔔粟米豬骨湯

先批皮洗淨後再切件

紅蘿蔔 1條 - $6,粟米1條 - $5






少量南北杏及2粒蜜棗洗淨備用





其實我都唔知應該買幾多豬骨,係豬肉哥哥 (比一般豬肉佬後生) 幫我話事架

豬肉哥哥:阿妹,要咩呀?    我:我想買豬骨煲湯

豬肉哥哥:幾多人飲呀?      我:2個 (實則3個,我驚佢逼我買多D)

豬肉哥哥:食唔食架?        我:唔食

豬肉哥哥:咁要瘦D啦,買30蚊啦,太少唔夠甜架        我:哦!!


將豬骨先出水....今次試左生水落豬骨既方法,水滾就撈起,咁D肉就無咁韌





水滾後就落晒所有材料大火煲,滾起就較慢火煲2.5個鐘





隨自己口味加鹽

初初仲驚舊粟米咁白雪雪好似唔夠味,但好彩最後都夠味




第1道菜 - 蒜蓉蒸開邊蝦

由於屋企無粉絲,所以用薯粉代替,咁效果當然無粉絲咁好啦

先用水浸軟D薯粉,我下午已開始準備食材,所以浸到夜晚




先洗乾淨D蝦

跟住剪晒D頭既尖尖鬚同腳,再剪開蝦背上既殼




最重要係挑條腸出嚟

跟住用刀片開蝦身既一半





薯粉鋪底,蒜蓉要用少少鹽撈勻先鋪落D蝦到

用大火蒸5分鐘,見到D蝦殼橙色,蝦肉白色就食得

呢到我買左$30/大概半斤,得3個人食實在太多,下次再買少D





最後加D豉油就搞掂,有D人會落熟油,但我怕肥,所以只落豉油




第2道菜 - 豉油雞翼

雞翼我買左15隻,又係$30,唔知點解今日咁啱樣樣都係30蚊

先用鹽水浸雞翼解凍,如果想辟左D雪味就加檸檬汁

我用少少豆粉豉油糖醃1個鐘

先爆左舊薑,再用細火煎一煎D雞翼





加水蓋過雞翼

加入調味料兜一兜就轉中火冚蓋煮大概15 mins

調味料:老抽1匙,豉油2匙,紹興酒1匙,冰糖2粒 (視乎大細而定)




間唔中要兜一兜佢,如果唔係會黐底





色香味俱全





第3道菜 - 蒜蓉炒菠菜

呢到接近1斤 - $6.5

先洗淨,切左D菜頭




先爆香D蒜蓉,呢個環節我最驚

好怕D油彈到自己

影相就即刻扮晒野懶PRO中,其實縮左好多次





零難度既蒜蓉菠菜就係咁面世喇





小女精心泡制既3餸1湯出場喇

我問隻笨仔比幾多分我,佢話有70分

我爸爸即刻話咁少,我比90分,呢D就係真心錫我同假意錫我既分別囉

但搞笑既係我已經煮左2杯半米,預埋帶飯份量

但佢地都唔夠食,2個男人最後只可以裝多半碗飯










留言

  1. 真係好難得你願意去街市買材料, 仲要煮埋. 愛情魔力幾咁大

    回覆刪除

張貼留言