一嘗家庭樂的情人節

14 Feb 2015 - Sat -

原本已一早plan左今個情人節留在迪士尼 2人世界尋找真愛

但前幾日同事話佢個女有張飛需要我地幫忙用左佢

咁我無理由好樣衰咁喺Disney門口叫人要架,陣間以為我賣黃牛拉鬼左我咪死

我唔想情人節喺警署渡過

咁我就即時諗到,不如帶紫昕去啦

紫昕一知道可以同我去Disney開心到顛左

仲可以藉著今個情人節,比隻笨仔一嘗家庭樂

扮一家三口既滋味嚟圓滿佢曾經想有小朋友既心願

反正在現實生活中佢係無辦法達成

§
§
§


湊住個小朋友真係好多制肘,要就紫昕既畫班,搞到成2點幾先入

入到去肯定排長龍玩唔到幾多野啦

呢粒妹丁完全係興奮mode,只係搭車都開心成咁



  
呢D先係最正中既 "笑到見牙唔見眼"




唔知呢對Mickey & Minnie係咪情人節period先有既呢?

 



我地第一個玩既遊戲係Toy Story既降傘兵隊

我無諗過紫昕驚唔驚,我只知我好想玩,亦好想帶佢玩D佢未玩過既野

所以一直遊說佢唔洗驚,同埋用激將法令佢想玩


  

所以我叫呢位小公主不停望下人地點玩,以減低佢驚既程度






當然排隊時亦不忘訓練點樣極速降落啦

會唔會因為咁樣愛上我個東哥哥架




第1張的一家三口合照

小公主似唔似我呀?? 似唔似姐??

 




 果然似姑姐,夠大膽!玩完都仲笑得出!




同姑姐去有樣好處,就係姑姐會做D平時媽咪唔肯比仔女做既野






跟住我地就放棄Toy Story其他game

拿拿臨去睇米奇幻想曲啦,我已講過,每次去Disney我一定要睇

唔去我會唔開心架
  
 



然後拿拿臨去玩佢由未入園講到而家既咖啡杯




轉到暈陀陀~~ 小公主仲笑到卡卡聲

爭D連啖阿華田餅都嘔埋出嚟




巴斯光年又係佢requested之一

你話丫~你話丫~帶住個豆丁我玩得幾少野丫


  


玩完巴斯已7點,2哥吩咐落7點要比粒公主食飯

本來我諗住連飯都唔食繼續去玩架喇,小公主都同意唔食野架

不過東哥哥制止住我既決定

咁唯有死死氣去食蕃茄豬扒飯啦





食埋飯睇埋花車巡遊就要送公主返城堡喇





影呢張相時,Disney姐姐話 "媽媽,企埋少少丫"

佢唔知呢個女其實係偷返嚟





返到現代化既城市,可以變返做紫昕啦

相信紫昕今日爆開心,因為我沿途不停幫佢問人攞左好多Disney Sticker

佢已不停話好想要美人魚貼紙,好彩臨走時在美國小鎮大街攞到比佢咋

佢當時開心到顛左,不停講終於有美人魚

 



其實姑姐今日都好開心架

可以同紫昕一齊去Disney之餘仲可以令到妳咁開心

姑姐做到既都會儘量滿足妳既要求

姑姐要妳開心、幸福、快樂地成長

 



送左紫昕返屋企後,我地就喺附近搵間餐廳撐下枱腳喇

呢間Amazing Place真係amazing,我係絕對絕對唔會再幫襯




等左好耐好耐好耐,先食到頭盤

其實呢個時候已成9點幾,間野淨返幾圍客人,但出菜效率極慢






跟餐附送既瑞士雞翼,味道都幾好





又係等左好耐先上枱既羅宋湯,仲要係凍既

我地當然叫人換啦,聽到個疑似老細同個女人講,D湯未滾唔好上枱

頂丫~~~ 未滾起都比人飲?? 個女人仲要不停笑笑口咁話 "係呀? haha"





等到就嚟瞓著先上到主菜既黑豚肉

簡直韌到無朋友,咬到牙骹到攰埋




相信薯條好難整得難食,這是唯一一樣清晒既食物




飯後甜品當然係過隔離既發記啦





情人節怎能沒有心太軟甜蜜下呢?





話說有日煮完飯入房,就見到有份禮物喺枱面

心諗:你隻死笨野丫!又浪費錢下嘛!





個衰仔又買頸鍊比我,我頸就得一條,要咁多鍊把托咩

再加上我已有好多頸鍊喇,邊帶到咁多呀

不過又真係好靚既

鬧完一輪之後,佢話:um....咁以後就帶我送比你果d啦,咩ex果d唔好帶喇!

哦........




雖然餐飯難食

但能夠同你一齊食,鹹魚白菜也好好味

話咁快又一年了,但感覺好似啱啱才開始咁

多謝你一路既包容和體諒

可能我地年紀唔細,所以我地無年輕人既脾氣

我地未發過脾氣,又未鬧過交,唔知幾時我地先會轟轟烈烈咁鬧一場交呢?

但睇怕都幾難,因為我絕少絕少發脾氣之餘,你又極度極度就我

好希望我地能夠一直相愛下去,縱使將來遇到任何問題我地都一齊面對,一齊承擔

你要令我每日都活在幸福當中,可以嗎?




留言