Innisfree - 濟州蘭花全效修護面霜系列

一向容易皮膚敏感既我都會好保守咁只用Clinique or Bioderma既面霜,因為夠保濕同時亦唔會令我敏感。
 
而我亦極少會用韓國牌子既護膚品,一嚟無信心,二嚟功效唔大,三嚟用完容易出粒粒。
 
但今次行經Innisfree,確實比佢個包裝同價錢吸引左。蘭花用落護膚品喎,真係心動想試。
 
咁啱有人去開韓國,所以就搭上搭買左呢盒野試下喇!
 
 
香港售價 HKD 240/box,韓國售價 HKD180/box
 
呢set野真係好抵,單買面霜都要$240,但而家做緊promote,1個價錢送多2樣野比你!
 
上面細樽既係滋養面霜,右邊係hand cream。
 

 
 
 
呢樽係蘭花全效修護滋養面霜,適合極乾性肌膚,因為我本身皮膚超乾,正想試滋潤成份高D既面霜。
 
但又驚用左會笠得滯,所以好彩呢盒set包埋,我就可以夜晚用佢啦~~
 
試用後唔會有笠痴痴既感覺,亦容易推開,又有淡淡既蘭花香味。
 
細細樽方便旅行攜帶,值得推介。
 
 


到主菜喇!呢樽就係蘭花全效修護面霜,適合中性及乾性肌膚。

同樣都係淡淡粉紅色,質感無滋養面霜咁"杰"。搽上面後亦好快吸收。

整個濟州蘭花護膚系列既賣點係抗衰老 (呢點真係好重要),女性任何時候都要抗,亦要趁後生抗,女人唔抗好易老呀!

而另一賣點係為乾燥肌膚注水滋養,所以好適合乾性肌膚既人。

另外,亦有蘭花全效修護啫喱面霜,同樣照顧埋中性及油性肌膚。

 






















最後,我用左成個月,都無出現敏感情況,我唔敢講敏感皮膚既人都適合用,但起碼我自己好啱用,會再encore。起碼為我荷包慳唔少呀。

留言