話梅排骨

今次學識整一道非常極之好味既小菜 - 話梅排骨 -,所以想同大家分享下我既成果。他日有機會請人來我家作客時,我都一定會用呢味餸招呼大家。
 
我媽好鍾意睇關於煮食既節目,佢話呢道菜係睇麥包果套明星愛廚房學返嚟,自己再改良下個食譜,我媽簡直係天才師奶廚神!!!
 
 
1. 先用些少油煎熟排骨,大概煎至表面呈白色就可。
 
2. 倒入預先浸好的話梅水下鑊。 (預備這道菜前先把6顆話梅浸於1碗水內,下鑊煮時才倒入另1碗水就可。或者,可預先把話梅浸於2碗水內一拼下鑊亦可。)
 
 
3. 中火慢煮。
 

 
4. 準備調味料:茄汁、喼汁隨量,2茶匙豉油,1量匙糖。隨個人口味喼汁可不加入,但個人認為加入喼汁會更香更可口。
 
5. 拌勻調味料後就可一拼落鑊,與排骨拌勻後可蓋上蓋子以細火燘40 mins就可。過程中需不時掀起蓋子拌勻。
 
6. 完成。

留言