沒有最抵,只有更抵的台北hea足7日遊 2015 - Day 3

31 Mar 2015 - Tue
  
Day 3 - 蜂大咖啡 → 淡水天元宮 → 大屯花卉農場 → 淡水老街 → 漁人碼頭 → 士林夜市


今日係我成個旅程最期待既1日,感恩觀世音菩薩保祐我地連續第3日好天氣

出發前睇過forecast,成個禮拜唔係天陰就落雨,仲擔心我地成個旅程都好"呢hea"

點知連續第3日好好天喇,雖然未至於藍天白雲,但起碼唔落雨已好感恩

如果今日去既景點落雨就真係會好論盡喇

講返今日既行程有咩令我咁期待呢??

淡水好多時都去架啦,聽落無乜特別,但我每次plan去台北都盡量去D我未去過既景點

淡水天元宮我咁多次都未去過,今次特登去係因為我尚餘一絲希望去賞櫻

上網睇過天元宮既櫻花相真係好靚,3月中果時已見開滿櫻花 

我仲同honey講....死啦.....實捱唔到3月尾啦,到時實係花瓣都無塊

 一向冷靜樂觀既佢就話:嗯! 我地實睇到櫻花既!!

§
§
§


咁好天 ~~ 真係忍唔住戴幅超影返張相 

全靠自拍神器我地先可以同台北車站4個大字合照





本來打算買身後好出名既洪瑞珍三明治做早餐

但排晒長龍,仲要限量發售,所以都係唔排喇,過2日先買啦




我地改去蜂大嘆返個早餐先




去到時已11:10,啱啱過左早餐時段

咁唯有散嗌啦





 呢碟係火腿蛋 - NT50

火腿與蛋融為一體,煎得好香脆,計返港幣都係$13,抵!!





火腿蛋三明治 - NT120




唔飲咖啡既我唯有飲凍朱古力

香濃幼滑好味




識嘆既佢當然嘆杯熱啡啦




好有型呀




見你咁鍾意飲,我都一於試下睇下有咩咁好飲

就咁聞已覺得好臭




飲左一啖,真係頂唔順,又臭又苦

拿拿臨食啖包中和陣味




寫意的我們咁就過左個上午 
拋低所有煩惱,食飽就去玩

所以平時幾忙都好,1年總要去1次旅行先可以真正relax 



  
我地出發去淡水天元宮喇

搭捷運去到淡水1號出口,過對面中國石油加油站旁邊就見到呢個客運站

轉搭淡水客運875/876/877/866 往北新莊既車至天元宮站




車來了

已經係平日架啦,迫爆到要企門口,可想而知班次幾疏落





一落車行入少少已極度興奮

竟然仲有櫻花呀,仲要好近好近呀,伸手就掂到,當然我只會眼看手勿動啦




真係好靚....好粉嫩

台灣櫻花季係2-3月,本來睇到既機會好渺茫

點知真係有願必成,好開心











一花一世界,一葉一如來




唔知係咪同honey嚟既關係,我覺得D櫻花仲靚過我去東京果次




雖然側邊成排櫻花樹所剩無幾,無機會見到花海,但原來再行入D仲有好多棵



  
我地逐層參觀,上到最頂





天元宮後仲有埋紅葉... 一次過睇埋秋天景象




有櫻花襯托下既我真係特別靚架

係個鼻扁左D,如果整高佢會好好多



  
離開天元宮後向右一直行大概20mins就去到大屯花卉農場

如果唔去天元宮,可搭頭先架客運到天元宮下一個站 破布子腳站落車向前行就見到呢個招牌

好彩上網做定功課,原本plan尋日去淡水,想快D睇櫻花丫嘛

好彩check到逢週一休息,所以改左今日禮拜2先嚟,如果唔係白行一轉



  
呢個景點無旅遊書介紹,我自己上網搵架

呢到特別之處係好多呢類既設施比人影相,所以好多本地人影婚紗相

我地都見到4 pairs




呢輯就係我同honey既pre pre-wedding photo

先在教堂行婚禮




婚禮不受約束,簡單而隆重的便服look就可

為配合著婚紗所需既事業線,我都不妨谷一谷




禮成

祝福我倆友誼永固




下一站 - 風車境 -

唔係真係掂到架,純粹角度架咋




愛的印記 - 英文版






仲有白色小船仔,真係可以坐落去影相架,好穩陣,唔會沉 




仲影到天元宮添




這是愛的印記 - 中文版 -





又在耍帥

確實喺到影相既人都會不停擺pose,男既以為chok,女既以為索





好可惜今日唔係藍天白雲,如果唔係D相會仲靚




從未玩過掛喺樹上既韆鞦










行返出頭先路口右轉一直向天元宮方向行5 mins就見到破布子腳車站

可於這裡等往淡水既客運出淡水老街 



去到淡水老街

拿拿臨買杯蘋果苦瓜汁解渴先




仲食左2串街頭烤鳥蛋,但唔好食既

始終都係近碼頭果檔阿香鳥蛋最好食




不能不幫襯的阿給老店

但我地超唔鍾意食阿給,但有更好食既野等我地




就係乾拌肉燥米粉




仲有淡水魚丸......好食




冒住高膽固醇危機都要食第3串





真材實料既烤鳥蛋......真係超超超好味




從未去過漁人碼頭,今次係第1次

我地選擇搭船過去最方便




今日太多雲喇.....完全睇唔到一個靚既咸蛋黃




到情人橋喇
相傳行過情人橋既情侶都會分手架,東講左幾次唔好行



我地行左2/3就折返...迷信到丫




仲比我地見到有人求婚添

嫁比佢啦!!! 妳唔係咁都唔嫁下嘛!!!





夜晚既情人橋會有唔同顏色既光,都幾浪漫架



我地錯過左最後一班船

所以改搭客運出返去淡水捷運站,再搭捷運去劍潭站既士林開飯




 我地先掃外圍食肆

必食之選 - 十全排骨 -

藥材湯底甜甜的,好好味





我既必飲之選 -釋迦果+菠蘿 -

我超鍾意飲,但honey就唔太欣賞喇




再睇下市場內有咩想食







睇我吮晒手指就知好味啦





食飽閒逛時仲買左NT100/3個頭COOL




最後以巨蛤作結尾

我地本來挑選NT100/1隻果種SIZE

檔主話:這個比較大的NT150/1隻,算你NT280/2隻要不要?

我:不要

檔主:再送你2只蝦要不要?

我:要





真的不得了,超鮮甜....超好味

超重薑蔥味既湯可以辟晒D腥味,好味到我連碗湯都飲晒



- 第三天完 -



留言