沒有最抵,只有更抵的台北hea足7日遊 2015 - Day 4

1 Apr 2015 - Wed -

Day 4 - Second Floor Cafe → 陽明山 → 饒河街夜市
話咁快到第4日喇,呢2日都瞓飽飽,成11點先出門口
唔洗搭長途車就梗係瞓晏D啦.....享受人生其中一點係要 "瞓得晏"
咁今日到底去邊到玩呢???
玩之前係咪要食飽飽先呢???
plan行程時已不停搜羅台北既cafe,終於比我搵到間合心水
Second Floor Cafe位於台北車站樓上,由南二門或北三門一上電梯就見到
隔離仲有Dazzling Cafe,不過上網睇過價錢較貴,同埋主要食 waffle
 Brunch實在太多款,選擇困難症無都變有
幾經辛苦先決定要嗌邊2款,真陰公
我真係好好奇,點解台灣人唔洗返工?? 咁得閒嘆brunch??
第一道上場既係是日餐湯
呢到d brunch好特別,跟餐有2杯野飲
我揀左紅色果支鮮果汁,不過飲完都唔知係咩生果,我估係蓮慕卦
綠色果支係農夫牧草汁,又係怪怪的味道
第2杯揀熱飲 - 檸檬果萊姆

我都係鍾意食香港既凍檸茶多D
我揀左呢個餐叫早安Good Morning - NT260,送嚟果陣簡直嚇親自己
3大塊熱香餅、芝士炒蛋、煙肉、火腿 + 2塊薯餅
多到咁,我零可能食得晒囉
不過真係幾好味.....望到塊熱香餅.....忍唔住用手指摸下篤下
呢款係班尼蛋家族配鮭魚及優格燕 - NT330
都好好食架
唔得喇......我撐唔住喇.....要折墮都無計
食淨半隻蛋+2塊熱香餅
如果比我媽見到,佢實話打包丫唔該
其實呢餐都唔平,連埋加一埋單NT649,計返港幣每人$82
不過2餐加埋1餐計都叫做抵既




出發去陽明山喇

上年我地去左竹子湖,今次我地選擇既景點係大屯自然公園

坐園內108公車就可到達

後排既人全部都望晒鏡頭添





途中見到遠處既小油坑







落車後可以去遊客中心問清楚條路點行先,咁就唔洗行冤枉路啦






今日又係超好天,終於有藍天白雲喇











呢類植物好得意

以為開花,但原來開出嚟係樹葉





由落車行到公園大概20mins路程








好大自然....好舒服....好清新

開滿晒杜鵑









沿路行返去落車地方搭108遊園公車到陽明書屋




花鐘廣場




今日實在熱得緊要




特登行入嚟睇下條瀑布,點知原來得呢條咁流既水柱

唔講仲以為係坑渠水

但完全唔明果幾個人咩事要企到咁前睇
我地正常位置企既人個個都話殺風景,每個人影既相都被逼同佢地背影合照




搭返車出台北車站已6點幾

返旅館換過套衫,劈低D袋就去我地最愛既饒河街夜市開餐

捷運新店線松山站已開通,一於試下條新線

松山站5號出口





方便過後山埤站好多,上年去後山埤站落車要行成15mins先到

而家5號出口轉右就見到慈祐宮,慈祐宮隔離就係饒河街夜市

轉左就係台北道場




就係因為上年第1次食呢間魷魚船....一食就中左毒

零可能唔再食......中尾....檸檬椒鹽...些些



賣相吸引,但食頭先條中尾夠喇,再咁食真係膽固醇超高




望到張相都諗返陣檸檬椒鹽味.......正



掃埋干燒帆立貝......普普通通......下次可以ignore



又食補野.......不過今次試藥燉羊肉湯 NT80

我唔食羊....試左一啖都覺騷到爆 好........難.........飲........嘔




呢個人好懶玩....上年見到已經扭計要玩

今年又係咁....無進步




最慘拖累我玩埋一份

NT10一鋪




是日晚餐重點

燒海鮮.....簡直正到爆呀

有鮑魚...蛤蜊....生蠔






放心....好乾淨.....我地食完無肚屙





經過一間叫陳董既檔口

都係嗌返藥材排骨好味D..........確實呢檔陳董真係好味過其他




我都話呢個人懶玩架啦

果頭玩完彈珠....而家又玩射鎗 NT100




臨尾食埋個胡椒餅走人





- 第四天完 -

留言