沒有最抵,只有更抵的台北hea足7日遊 2015 - Day 1

  呢個標題完全反映到我買完機票後既感覺
機票呢家野真係沒有最抵,只有更抵
本來打算去東京賞櫻,但完全捕獲唔到平機票
內心軟弱既我在呢個時候又不停比meet hk or priceline洗版 "台北的誘惑"
一時衝動下就click左入去格價,一時錯手下又click左buy ticket
之後唔知點解credit card過埋數
就係咁............呢個旅程就誕生喇

當我暗喜以為買到平機票時,過多幾個禮拜就發現......台北機票連稅唔洗$1000
都買左咯........無得唔算啦.......唯有安慰自己果D時間無我咁好囉,唔係點姐
下一步就開始訂酒店同規劃行程
Hotels.com & Agoda真係好好用,Book左唔啱又可以cancel
Hotels.com可以等到有promotion code book仲有折
以下就係我今次旅行既支出
洗費方面由於仲有上年用淨既NT4,300,所以今次只唱 HKD4,000
點知...........我地呢7日只係用左NT15505

如果唔係幫人買野,果NT4300可以原封不動




Price (For 2 adults)
AirlineDragon Airlines HK$  2,384.00
Hotel梅樓商務驛站(7D6N) HK$  2,924.42
Currency ExchangeRate 3.95 = NT15800 HK$  4,000.00
Travel insuranceBlue Cross $125.4 HK$     250.80


 $        9,559.22
29 Mar 2015 - Sun

Day 1 - 13:15 uplift → Hotel check in → Dinner at 明月湯包 → 臨江街夜市 → 西門町 → Hotel



 1男+1女+3箱行李 = 速勢待發

我地搭港龍 13:15機,懷著飢餓既肚皮出發




出發前,我額頭無啦啦腫左舊野呀

好擔心敏感又翻發,好彩我帶左佳力天,如果有咩事都有佢頂住





就係呢架飛機將會帶我地去一個輕鬆愉快既旅程

祝我倆旅途愉快




  
雖然無窗口位坐,但就有呢個舒服位,夠晒闊落,對腳點伸都得





是日飛機餐係雞卷+道地烏龍

可能我地太肚餓,覺得件野好好食

但理智既我地依然都係覺得道地烏龍好難飲,退退退



  
區區一條雞卷點餵得飽隔離個笨仔丫,佢再問人要多份餐





睇晒1集康熙來了+半集12道鋒味就落機喇

非常多人過關,但好彩只係用左15-20mins就過到





拿拿臨飛奔去買prepaid card,見大哥大排長龍

我地今次試下用遠傳, 其實2間上網方面都無乜分別,價錢遠傳仲平少少






跟住就落一層搭國光去台北

聰明的我早就在尖沙咀既台灣觀光協會get jetso,今次既禮物係巴士卷,超實用

記得出發前check下有咩著數呀 → 台灣觀光協會





大概35mins車程就去到台北車站

每次揀住宿既地方都要靠近台北車站,今次揀左大同區既梅樓驛站

由台北捷運站地下街Y13一出就見到,近台北車站之餘又遠離西門町較嘈雜既地方

如果由車站行到Y13出口大概要10mins路程,如果經地面行就只需5 mins







由於整揀旅館無lift, 一入門口已經要行上呢條樓梯先到reception

我做research時已知,所以都做定心理準備

旅館職員們好好,主動落嚟幫我地搬行李

亦慶幸咁啱安排左我地入住2樓既房間,唔洗再行更多既樓梯





房間比我想像還要細,但都幾乾淨




浴室亦乾淨企理無異味,整體都好滿意


  


 settle down後已經成5點幾,我地好心急想飲久違了的天仁茗茶

拿拿臨去台北轉運站買,順便買埋聽日去礁溪既車飛






跟住就搭捷運去六張犁站既明月湯包開餐

又係期待已久既一餐

上次食過後再三回味,所以重點安排第一日到台北就即刻幫襯



  
今晚有個餸一定要有美男美酒相伴




就係呢碟椒鹽肥腸喇

雖然好辣,但真係超惹味!! 送酒一流





反而招牌菜明月湯包失手了,湯包唔夠熱扣左好多分





上次食左醉雞,今次試新野 - 蒜泥松板肉 -

又一惹味菜式推介,正!!!





不可不點的乾伴麵,麵質彈牙爽口





時間尚早,去埋附近既臨江街夜市逛逛







口痕既佢又開始買野食喇

NT100/3串,我超唔欣賞,只係食到濃濃既孜然粉味,又韌喎





呢間魷魚船真係要再食,就算幾飽都要買

上次饒河街食完之後就愛到發燒,好味到震呀





檸檬椒鹽係我地既最愛





臨走前食返個花生糖冰淇淋作結尾,NT40 有3球雪糕架





都仲係早早到

我地落左西門町行一陣





頭先食左咁多熱氣野

當然要去檸檬屋買杯蜂蜜苦瓜汁消消熱氣啦







呢間野好出名架

我曾經喺電視介紹過




- 第一天完 -

留言

  1. 1男+1女+3箱行李.....你拎左D咩去呀? 咁多? 哈哈
    台灣真係好多好野食, 見倒相都好吸引了!

    回覆刪除

張貼留言