沒有最抵,只有更抵的台北hea足7日遊 2015 - Day 6 & 7 End trip

3 - 4 Apr 2015 - Fri & Sat -
Day 6 - 台北道場 → 五分埔 → 饒河街夜市

今日有D私事要辦,晨早9點幾就出發,直到5點先返酒店

所以Day 6只能夠同大家分享夜晚果part

不過其實都無乜野sharing喇.....因為我地又翻兜饒河街夜市之嘛

我倆實在太愛呢個夜市喇~~ 唔掃2次都覺得無嚟過台北

做完私事....先返酒店洗個面....換套街坊LOOK就出去放飯喇


見時間尚早,上去台北道場禮佛先




每次到台北道場既如來殿都比人有種好舒服...可以放鬆既感覺




剛巧有清明水懺法會,可以見識到莊嚴的壇場

我地禮佛三拜後就離開喇



之後過去對面五分埔見識下,睇下係咪真係好似傳說中咁瘋狂掃貨

但結果空手而回,衫的確係平,但D款好普通,唔太吸引我去買


都係食野吸引D,最後一晚既掃街,食盡D



檸檬椒鹽魷魚是不可少的

另外再翻炒陳董十全排骨,再整多個肉燥飯添

不過麻麻地....始終都係謝謝魷魚焿既肉燥飯好食D 



今日再試埋手卷

前日見到都已經心思思想試架喇,但想留位食其他所以無食

今日last day喎,梗係要同佢farewell下啦



揀左美乃滋蟹足肉口味

確係幾好食喎.....紫菜夠脆....仲要手卷唔係飯底....係菜底.....食多幾卷都唔怕撐飽



再度encore同一檔海鮮

本來想試其他檔,但睇落都係呢檔正D

今次無嗌蛤蜊,試海鹽扇貝.....但個人認為都係蛤蜊好味好多



  行行下比我見到檔野直情興奮到尖叫咁滯

<< 比我重見返呢檔黑糖喇 >>

前日嚟時無開,仲以為執左,搞到我down左好耐

話晒我去饒河街夜市其中一個目標係狂掃黑糖架嘛

好彩再翻炒姐,如果唔係呢個trip我會好遺憾


  
呢檔黑糖有好多種口味揀,唔同口味有唔同function,尤其對女性好有益架





慢慢揀下揀下都買成四十幾粒

仲可以試左味先買





臨走前我地仲去隔離檔買左呢碗手撕雞返酒店宵夜

超特別既口味,可以揀3款配菜,配上佢秘製醬汁

好味都唔識形容...只可以話我必定encore.....如果唔知幾年後再嚟而又未執的話

但堅強烈推介.....不可不食




返酒店點算黑糖時越數越興奮....比人偷拍都唔知

我honey仲話我唔洗開心成咁下嘛

 


Day 7 - 西門町買手信 → 金光明寺 → 西門町 → 香港

唉~~~到最後1日喇

先去西門町幫人買牛爾Mask,跟住就去上海老天祿買鴨舌孝敬我倆既雙親



反正一向食開謝記老天祿

今次咪試下呢間囉......無乜分別.....一樣咁正
  


午餐於謝謝魷魚焿用膳...肉燥飯...肉燥米粉.....魷魚焿....全部都好味到暈



今日唯一既景點就係去金光明寺

於捷運新店站外搭779公車到辭修高中落車,一落車就見到




金光明寺係佛光山位於台灣北部既總本山

好期待見識下




咁啱又有法會....誦地藏經



我地見有時間都誦左一陣




大雄寶殿門外草地上有好多小沙彌擺設...好可愛呀~~



大概5點幾就死返去西門町食埋晚餐就要去機場喇

由於盤川用盡.....所以揀左呢間平平地食Pasta 




需要在門外落左order先可以入座

呢個安排都幾好喎....確保你唔會hea住等人唔叫野食但又hold住d位




等食自娛 


意粉味道還好....但湯就好難飲....只可以形容為一碗有味既水


等候9點幾機...要走喇

但今次心情無咁低落.....因為返到香港唔洗第日就返工,仲可以放多3日假






一上到機就望下D洪瑞珍....呢間三明治出名之處係包質夠鬆軟

建議如果要排隊買就不必喇,但可以好似我地咁,早1-2日預訂

臨走果日先攞會好D.....因為就算你即日排隊都未必買得到

  
是日飛機餐.....肉燥飯

又食~~~真係食到最尾一刻

要食既食晒..要買既買晒..景點又去齊..呢盒肉燥飯為這個旅程劃上...句號。 


 - The End -

留言

張貼留言