3D, free D 的星期天

31 May 2015 - Sun -

今日過了一個有意義又開心既假期

晨早10點已同honey出到旺角嘆早餐

並唔係旺角D早餐特別好食,只係拿拿臨食飽個肚就返佛香講堂捐血

我一向都有捐血,佛教所講,宇宙萬物都係由四大元素,地、水、火、風組成

包括我地既身體,地=筋骨、水=血液、火=溫度、風=呼吸,缺一不可

能夠將自己身體重要既元素捐比有需要既人實在係我既福報

因為唔係人人都有能力捐血

可能你係長期病患者、血紅素唔夠、貧血、過去4星期內有服用藥物等等......

你可以捐血即係代表你身體狀況良好,咁仲唔係最大既福報咩?

所以,如果你有能力捐血就一定要把握,幫到人,自己亦得益

§
§
§

捐血後就同埋媽咪上山頂會合阿哥

我地去香港特麗愛3D美術館影相

入場費$150,網上買飛就有9折

館內其實好細,好彩今日好少人,如果多人D都有排等

首先我地去左威尼斯搵個街頭畫家畫幅畫,都畫得幾似架





阿媽話我大個女喇



  
我太猖狂了嗎?



 我.....我.....我.....我終於高過佢啦......









都未見過人跌落火坑可以咁開心既




去澳門練返2轉 




  



殊!!!!! 我入定中.......







睇下我媽媽幾可愛,就快成為鯊魚既點心都咁開心
  









熊出沒~~~注意!!!!




呢個BB都幾無聊




娘親修行最高....升起左

 


大概2個鐘就玩晒成個館喇

都係好彩無乜人,我地每個境都影左好多個SHOT,如果多人就無辦法影到靚相喇

以後上山頂可以多個地方選擇喇,天時暑熱,留喺館內涼冷氣消遺下都幾好丫

$150又無限時間,玩完仲可以去凌宵閣睇夜景,跟住食埋晚飯先落返山

2人浪漫又得,開開心心過1日家庭樂亦得,得左

留言