614 Celebration buffet dinner

14 Jun 2015 - Sun -

又到每個月1次既14號喇!今個月仲要撞啱係星期日,可以對足成日慶祝

熱戀中既小情侶難免係痴纏D既

其實我地定下每月14號慶祝,只係有藉口比自己果日出街食飯見面姐

唔需要話去咩地方,食咩好野。只要當日大家可以一齊過就得,食車仔麵都一樣咁開心

好似上個月撞啱係佛學班最後一堂,我地一樣照返學,放學後就去左九龍酒店食宵夜buffet

而今日我揀左去千禧新世界酒店食buffet唔只為左14號架,其實仲有另一個意義


§
§
§

禮拜5果日收到Reception打我手提,對話如下:

Reception:Apple呀,有紥花比你架,你方唔方便而家嚟攞?

我:收花?我係Apple喎?

Reception:係呀...係比你架!

我:比我?真係比我?我係Apple Ngan喎 (因為公司有2個 Apple)

Reception:係你呀,留左你手提架!你係咪開緊會?如果唔方便不如我拎過嚟比你丫!

我:哦....唔洗唔洗!我而家過嚟丫!

心諗:係喎,白痴左添!打得我手提又點會係搵錯另1個Apple呢

點知真係有條笨仔送花.....作死.....又亂洗錢

又要鬧又要讚紥花真係好靚....荷蘭粉紅牡丹做主花

有我最愛既粉紅色...又夠簡單....多謝您






難得今日唔趕時間,我地一早就決定去綠楊美心飲茶

因為呢間D點心出名好好食,但亦出名多人

我地約10:30,先到先取飛,Honey一向好體貼,佢要比我早半個鐘到先,唔想我等咁耐

但我比佢更加體貼,09:15就已經到左

好彩我咁早到咋....最後都等到10:30先有位....呢間野真係好浮誇架

但等咁耐係值得架,因為D點心真係好好食


我地仲1人嘆1盅灌湯餃 - $40/盅
真係好好味



好喜歡呢D推車點心,諗返起以前細個飲茶就係衝去架車到不停揀

而家無人衝....個個都等到推埋位先叫,連揀都唔揀




反而呢到既蛋撻仔稍為失色 




我地一路嘆茶....一路睇報紙....食左6樣野.....埋單$2xx....嘆左2個鐘先走

自從做左義工後....已好耐無試過咁hea咁嘆茶喇





...幾個鐘後...

已到達尖東準備食第2餐喇 
因為我想比個surprise佢....所以佢到而家呢刻都未知去邊到食同食咩

最喜歡睇到佢個笨樣




由於未夠鐘開始

咁去海傍影下相先啦




終於知喇....我地就係食buffet喇

open rice做緊優惠...有7折coupon 

我早2個禮拜已book位架喇.....忍住唔同你開心些牙只為了比個驚喜你姐





千禧新世界香港酒店(前身叫日航) buffet真係唔錯....好多選擇....食物質素又好

7折後都係$445,絕對抵食


  

不過龍蝦質素好差.....淡而無味




除龍蝦外....所有食物都好好食

呢款蒜蓉燒大蝦絕對值得加許




中湯有花旗蔘杞子煲雞.....我飲左3碗





西湯係忌廉磨菇湯...我只飲左1/3碗....個人嚟講偏愛中湯多D















除左包1杯咖啡奶茶外,仲有汽水狂飲

自我調製既忌廉溝芬達!! 好好飲架






仲每人送一盅佛跳醬




已經係鮑魚BB都仲要得半粒



甜品仲有乳酪




焦糖布甸超好食,我KO左2碗

充滿好奇心既我地研究下碗內黑點點到底係乜東東

我仲話係咪燒燶左布甸既碳屎

原來......係vanilla seed



Haagen-Dazs作結尾.....飽到唔識郁





好開心又同你過左1個14號呀

雖然收花係好開心,但都唔想你亂洗錢

記得我地出年既目標嗎?我真係好希望可以同你做到呢件事

我地要為出年暑假而努力




每次14號都係你請

今餐飯就等我請啦....因為我一直好想好想有機會請你食到呢餐

我之前同自己講過,如果你轉到工我就一定要請你食buffet獎勵你

因為要你踏出呢一步確實唔容易,你成功轉到工更加唔容易

呢段時期睇到你既決心同努力,最後...證明你係無白費架

雖然大家商議後決定留返低,但起碼係升左職加左人工丫,呢點亦係公司對你既肯定

今次放棄左個機會唔緊要,反正都得到最終想要既野,反而今日既局面係雙嬴添

你知道嗎?觀音菩薩一直都在眷顧我們

由你搵工開始,我每日既早課就係迴向比你

中間向觀音菩薩祈求既一切,訴說既不安都一一解決晒

我開心既唔止係你工作上既轉變,亦係對觀音菩薩有著千萬個感恩

佛法的力量不可思議,只有眾生離棄佛法,佛菩薩從來沒有捨棄過我們

當我地有危難、失落、無助時,你見到既一雙腳並不是自己,不要覺得自己孤單一人面對

其實這雙腿是觀世音菩薩的,他背著我們繼續往前走而已

我地要繼續努力,發心回饋佛光山,回饋大眾,攜手同行菩提道

 願將身心奉塵剎  是則名為報佛恩

~共勉之~

留言

張貼留言