不推介‧純分享的炉端金

15 May 2015 - Fri-

就算更忙都好,blog是要update的 

雖然義工方面有九萬幾樣野我仲未做,但都係心思思寫左blog先

比我廢up一餐,可以舒緩一下平日的疲勞

§
§
§

從前有1日

TST有個bazaar d鞋大特價

結果我地買左2對鞋

呢對鞋真係超抵,$7xx減到$190,襯西褲牛仔褲都得

著左即刻型左10倍





買完鞋就去金馬倫道開飯

聞說呢間炉爐金好特別,飲食男女又有介紹過

加上我又買左cash coupon,咁就一於試下有幾特別啦

裝修100分,場地好大,每枱位置都夠晒空間感,一大班朋友gathering都絕對無問題




一坐低

經理就問我地有冇興趣食凍螺

咁當然問左價錢先決定啦~~~ 大概$70,我地就order左先啦

都幾爽口,味道清清地




跟住再慢慢睇Menu

串燒種類多,但其他食物種類就一般






熱戀中的我們當然要叫心形飯糰啦

但好可惜......我個人嚟講唔鍾意食飯焦

都唔識分呢D叫表面燒得脆定太硬喇,亦好唔鍾意陣燶味

所以熱戀都係要睇火,燶左就唔好啦





香芒軟殼蟹卷

D飯太散喇~~除非你個口夠大可以一啖食晒

否則,就跌到成碟飯粒





燒雞軟骨除左用硬形容之外.....仲可以用燒過龍嚟形容

曬上黑椒理應香口D,但食唔到香脆爽口既感覺

我覺得放題既鹽燒雞軟骨好食好多




呢個好食 - 汁燒魷魚筒 - 

完全唔韌,魷魚亦夠晒彈牙







天婦羅烏冬都不過不失既

但本人覺得甘味既烏冬煙韌過佢好多



今餐埋單$3xx

睇我既評語就知我唔會再幫襯啦

所以subject已清楚寫明不推介 純分享

留言

張貼留言