朋友仔升職加薪豬手夜

29 May 2015 - Fri -

Congratulation!!!!!

呢餐飯我期待左好耐喇!!! 終於比我等到妳升職!!!

妳捱左咁多年,終於打低其他老姑婆....丫唔係...應該話老pat pat先啱

今日既成績係妳應得架

知道妳升職我仲開心過自己升,見到妳越嚟越好真係值得高興

與妳相識接近8年,雖然時間唔係長,但可謂與你同甘共苦

好開心認識到妳,昔日妳的憂愁能與妳一起分擔,今日的快樂亦有幸能與妳分享

我好珍惜這份友誼,希望我地friendship forever

§
§
§

今晚Ella做東...提議去葵芳新都會既Berliner German Bar食德國菜

因為佢最知我心意.....我喜歡食腸腸

再加上新開......有新野當然要試下啦

我地7點已到達,侍應姐姐話1930前飲品半價

咁著數既野點可以唔嗌呀

Drink list除左啤酒, wine外, 仲有cocktail同埋non alcoholic drink,款款都吸引




淨係sausage都有好多款

我地唔食牛,所以問清楚邊款無牛先order




隆重登場既燒豬手 

真係慚愧,識左Ella 8年,但完全唔知佢唔食豬手..我真係無諗過肥野會唔食豬手

不過佢一向都好就我.....不停叫我照嗌.....仲話會食少少

結果.....佢食多多

本來仲擔心會炸得太over,變得太韌,點知原來係好香口好好食..配埋酸菜簡直一流


  
 再嗌多半邊烤雞,但反而失望,雞肉鞋烚烚

早知嗌pasta or flatbread好過



是晚良朋共聚夜大家都傾得好開心

每次都update下近況,講下D煩野

講出嚟大家分析下,雖然唔係每個問題都可以解決,但從對話中亦有得著

女人就係咁架啦.....要呻下怨下先舒服架嘛


留言

  1. 難得升職, 當然要同你分享啦.

    好開心一路有你陪住我, 最無助個陣係你一路幫我同指條路俾我行, 我諗應該你係見過我喊得最多的人. 有時我知自己好鬼牛脾氣, 好彩你EQ 十足, 包容我. 多謝




    回覆刪除

張貼留言