端午節開飯喇!!

 20 Jun 2015 - Sat -
今日三好一放學就歸心似箭,因為我要趕入深井做節
仲可以攬下3隻小魔怪
佢地下晝已經開party,我已經無得放假架啦,仲不停whatsapp d相搞到我心不在三好





見到佢地玩得咁開心,我真係好想放假呀




希時仲帶左幾頂帽帽過嚟一齊畫,各人都design返屬於自己既帽帽




見到佢地玩得咁開心,我又無心機做野喇....

心裡無限loop 1句說話 "快D放學...快D放學"



今次揀左去2哥新屋做節,踩旺下個場丫嘛

 呢粒新丁真係大個女喇,開始學人擺姣pose



終於開飯前趕到嚟喇

一入屋就聽到3隻小魔怪大聲叫姑姐.....真係心都甜埋





希時等左我好耐,原來佢下晝已經練左一陣,話要彈首歌比我聽喎

當然佢彈乜都好聽架啦


selfie時間



多謝媽媽為我地煮咁多餸...仲加埋深井燒鵝....正正正




我地齊人開飯喇..YEAH!!


食飽飽就到親子娛樂時間

希時將成箱玩具倒晒出嚟,自己成個人坐左入去

咁我惟有當佢係箱貨搬走佢啦,點知佢開心到傻左..仲不停叫我快D搬


 




細佬又要玩埋一份,成個人坐埋落去...仲叫我搬起佢

你咪當我傻先得架,點搬得郁呀......



當紫昕又要玩埋一份時就出事喇....我完全睇唔到事發經過

細佬一路喊一路lur晒脷咁講 : 顏紫昕撞到我個咀.....

平時細佬講野我唔係幾聽到...因為佢講野太唔正.....但今次佢講到一舊舊我竟然聽到喎




要令細佬唔喊其實好容易

第1個步驟係抱佢離開現場




第2個步驟係搵塊鏡照下....然後讚佢個咀仔仲好靚

搞掂...出返廳繼續瘋顛過




打機係不論男女老幼都啱玩....仲要係孖寶兄弟呢D咁經典既game,點可能抵擋




男人們都專注打機 




連呢位小妹都玩到唔肯放手

好可惜你地住得遠,如果唔係就可以留低玩耐D啦



留言