美女與野獸去左澳門呀^^

28 - 29 Jun 2015 - Sun & Mon -
美女與野獸去左澳門呀
咁梗係唔係講緊我地倆個啦,係真人版既美女與野獸音樂劇於澳門Venetian開show
東知我鍾意呢套劇,所以安排左呢趟旅程
本來都諗住唔睇架喇....因為最平既C區都要$280..來回船飛$3xx..仲未計住酒店呢
我地要為出年暑假目標而努力慳錢錢架嘛

但隔左一段時間,明星推出一個套票 $2126/2 persons

住Holiday Inn,包早餐 + 金光來回船飛 + 2張C區tickets

就係咁.....就吸引我地買左喇

§
§
§

體貼的東想我瞓飽飽先去玩,所以Tick左13:00船

但事後我已反映左意見,應該tick 11點幾果班船,早D去到時間充裕D,野都做多D

不過都好appreciate你既細心,時刻為我著想





今日真係好天到暈.....雖然曬到嘔...但咁先係假期丫嘛

去咁多次澳門都會好好利用免費交通,好方便,唔洗煩搭咩車





今次住既酒店係氹仔既Holiday Inn





可能係禮拜日,超多人check-in,不過都只係等左around 30mins






澳門D酒店一向有水準....無論邊間都咁正

張床好大好C服呀





拿拿臨放低包包後再出到嚟已經成4點

食少少野安慰下自己個肚仔先





行過見到呢間野舊舊地,又寫住出名食牛雜牛腩之類既野,一於比機會佢





我地嗌左魚蛋米,雲吞麵 & 魚蛋腸仔....無一樣係牛





再行落2條街去 "新好利" 買燕窩撻食





唔係話好好食,勝在熱辣辣,過下口癮咁姐







食飽飽就去龍環葡韻影相

同一時間已經見到3 pairs新人影結婚相喇





雖然我地無婚紗禮服,但一樣照扮人地影相


 





成個area做緊荷花展....周圍都有好靚好大朵荷花

等我試下係咪大朵到cup到自己塊臉先





含苞待放的荷花.....似我





因為有荷花展,所以周圍既佈置都好配合






我地開始向威尼斯人進發喇




幾經辛苦先搵到新開既百老匯大街



 



名過於實,感覺好一般,由街頭行到街尾10mins都唔洗

絕對零興趣再嚟




度小月係唯一一間需要排隊既食肆





呢檔車仔檔既雪條最吸引我,橙味既雪條真係有片橙喺入面架,感覺好organic






講起呢條雪條就激氣 
明明仲有半支,隔離條友一啖食晒...我食得幾啖咋

嬲到我丫....當時條氣chok住chok住....激動到我講唔到野....心入面起勢爆粗




Galaxy果邊有shuttle bus返Venetian

望返過去既景色簡直一絕....好浪漫




好興奮!!好興奮!! 期待左好耐喇!!




入場前仲有部機比你影呢D相,影完會send返去你email

偷望左前幾個人影既backdrop,累積左D經驗,發覺畫面太豐富果D反而影出嚟無咁靚

加上太多人排隊...無機會比你慢慢揀,於是我地決定用呢個....原來個效果都唔錯呀








We're ready




等開場時既backdrop,有發光的玫瑰





Good Show~~非常好睇....人靚衫靚....唱得又好聽

睇完成個人都好開心





原來睇完都已經成11點

慢慢行返酒店...沿途影下相....延續開心既心情





入夜既澳門好靚....周圍都五光十色

咁就過左好開心既一日....好relax呀




第日朝早我地游完早水後就享用免費早午餐,不過間餐廳行得好遠

呢到食點心原來要$138/set,不過都好多選擇

每set有點心、包、湯麵、腸粉、粥

如果唔飲茶...仲有豆漿、橙汁、蘋果汁、咖啡、鮮奶比你選擇




食物質素當然唔好有期望啦






食飽飽check out後就搭shuttle出返大馬路果邊閒逛 




無無聊聊咁影下相
  



必食推介瑪嘉烈葡撻

妖~~~啱啱睇相先發現條頸鍊個牌反轉左添




議事亭前地




去D橫街窄巷搵食




期間比我地發現呢條俊秀巷有個俊秀在自戀中

真係攞你命三千







上次同爸媽嚟到摸門釘....今次仲唔比我等到你

好有性格既舖頭....無指定營業時間....買到算你好彩

等咁耐為既只係2杯雪糕






出名在於椰子味雪糕...另1杯係芒果味

佢真係用新鮮椰子做架...堅好食...好香濃椰子味





跟住行返去大三巴影相




不經不覺行到戀愛巷.....唔講都唔記得原來我們戀愛中







影呢張相時我真係忍唔住話阿東

好心縮起你個肚啦...大成咁




所以佢之後影既相都盡量縮肚...即刻順眼好多





本來目標係食埋祥記蝦子麵就返氹仔回港

但朝早既點心...葡撻...雪糕...連埋2碗翅仲未落隔...已經無位再注入蝦子麵喇
 


返到氹仔....我地去左Venetian既賭場玩返幾舖

小賭怡情既我地玩$10舖大細....多得同事指點我先知原來有得玩到咁cheap

用左$200做本.....玩左成個鐘後都係打和

雖然都幾混吉....但細細地玩下都唔錯呀

留言