非一般的素食 "居素屋"

12 Aug 2015 - Wed -

食到喇!! 食到喇!! 終於食到喇!!

好耐之前已經想試架喇,但次次book完之後都有阻滯,好開心今次終於食到傳說中既居素屋

講真.....的確要大力推介.....試過後從此改變你對食素既睇法

食素要食得健康....食得有營...居素屋全部都採用新鮮食材

無傳統齋舖既肥膩....亦唔係比素扒素蝦果類既食品你...全部係天然食材

無論食物賣相...味道...餐廳格局...服務...環境等等都叫人讚嘆

素食餐廳一向都難以經營,所以價錢方面會高少少

一般人覺得食素唔值得比咁貴,與其咁貴不如食葷

其實價錢高低....食物質素等等全取決於你個心

點樣衡量值唔值得...其實就視乎你用一個點樣既心去食

對我而言....絕對值得

§
§
§

一出lift已見到簡約式充滿和風味既門面

 已比人一種舒服的感覺




 環境清靜....每枱都有一定既空間...唔會有種壓逼感...可以放心咁同朋友傾計

一坐低....就為你送上一壺玄米茶

阿文非常欣賞...同時亦好鍾意隻杯既設計....成晚不停讚隻杯




每晚都有2款菜式比你揀...同樣都係9道菜

我地3個都揀$338既夏日清爽晚餐

我比個水蜜桃吸引左




開始上菜喇....我地唔客氣喇

由第1道菜讚到落第9道.....可想而知幾好食




唯一失望既係今日無蕃茄....改食南瓜

我既梅酒蕃茄呀




呢碟壽司拼盤真係不得了,好食x1000

尤其係左下既軍艦壽司.....綠色一條條類似海藻既物體超好食...爽到脆架




今日既燒野菜係燒筍....好清甜爽口

右邊係紫薯年糕...灑上海鹽...味道一流...Ella激讚




京都雜菜煮

蘿蔔茄子都煮得入晒味...個汁汁好甜呀




豆腐南瓜茶碗蒸





唯獨呢道蓮藕饅頭我係唔會投佢一票....唔係唔好食....只係我唔鍾意食蓮藕姐

但Ella同阿文竟然投佢係第一名





呢個完全要比多D掌聲,佢得到第1名係實至名歸

梅子冷麵....超爆好食




以日本水蜜桃作結尾....為呢餐素食劃上完美既句號

我地真係由頭讚到落尾架

佢D餐單隨著季節而轉變....遲D轉季時一定會再嚟



最後一提既係...餐廳唔止門面乾淨...連洗手間都好乾淨

我好怕去餐廳既洗手間,因為多數都好污糟

但呢間真係可以好放心去

留言