泰國野都有素食??

16 Aug 2015 - Sun -

今日參加左一年一度既孝道月瑜伽焰口法會

呢個法會係我最最最喜歡的1個,因為當中意義重大,冥陽兩利

除懷著恭敬心恭請觀世音菩薩、阿難尊者、地藏王菩薩及引魂鬼王菩薩等等光臨法會外

更會觀想餓鬼道眾生、過往帝王、戰死沙場烈士、深宮妃嬪及眾亡靈等等上來接受施食

更希望它們能聽經聞法及接受幽冥皈依

當然....我亦有觀想世伯來到道場參加法會啦...希望佢可以離苦得樂

法會從2點開始至7點結束...雖然長達5個鐘....但我依然享受其中...只覺得 "乜咁快完喇"

都係唔好扯太遠....明明呢篇post係想分享美食

法會過後...我地都肚仔餓了

反正出開九龍灣....不如去九龍城試下聞名已久既泰式素食啦

唔係講少......泰國野都有素食架

素食者又多個好選擇喇!! 價錢仲要相當親民,每個小菜大概$40-$70


泰式素食
地址:九龍城南角道28號地下
電話:6153 7421/ 9367 3773
營業時間:星期一至日: 12:00-15:00; 18:00-22:00


  - 素春卷 -

佢會配上2個醬....中間果碟就比較甜...配上花生

左邊就係平時食開果D泰式酸酸辣辣既汁...2者都同樣好味

雖然我唔係好食得辣...但我都會prefer酸辣汁...開胃D丫嘛





非常之健康既一道小食

無油之餘仲有好多蔬菜....其中包括有紅菜頭




食泰國野點可以少得冬蔭公湯呀

素既冬蔭公比葷既更健康....因為少好多紅油

味道亦無咁濃烈,清清地都唔錯呀





仲要好多配料

呢碗已經有4人份量架喇




- 金不換炒茄子 -

用上麵豉醬炒....再加埋九層塔....非常之好味




- 咸魚芥蘭炒飯 -

素咸魚無我想像中咁咸....味道略為一般....但唔係唔好食....只係普普通通咁啦

下次我要試個蝦醬炒飯先得




1對小情侶order 4樣野埋單都係$244

確實係值得支持既素食小店

不過講句老實說話

間舖頭太細....抽風系統較差....一入到去已打幾個乞痴

個冷氣唔知係壞左定開左都無用.....真係好熱

如果怕熱既朋友真係留待天氣涼D先好去

以免影響你對食物既評價

留言