入獄前的最後旅行 - 新會古兜溫泉渡假之旅

6 - 7 Sep 2015 - Sun & Mon -

呢個trip係我入獄前最後一次享受....因為9月尾就要開學喇

本來讀書係件好愉快既事.....但臨老先讀書就好比人間煉獄

不過....為左完成讀大學呢個夢想.....幾辛苦都撐落去

坐2年監姐...好快過....希望我畢到業啦

( 無自由..我失自由...傷心痛心眼淚流)

講返個trip先

臨出發前個幾禮拜先臨急臨忙報團

在已成團名單當中呢個團係最吸引,新會呢個地方又近,只係搭3個鐘車就到

可以浸溫泉之餘仲可以玩水上樂園...仲要只係$398/person

我倆一致裁定 "新會古兜溫泉渡假之旅" 出發

§
§
§

咁好天...人都精神D




體貼的東已經買定麥當當喺上水等我

話咁快就到羅湖集合....時間早左....報到完...可以坐喺露天廣場食埋個早餐先



今次既地點無過往既咁遠...所以車程都好快....只係搭個零鐘車就食lunch

但今次個地方咁簡陋既




新會出名陳皮....所以好多菜式都會用陳皮煮

呢餐最鍾意食就係米線....撈埋D鴨汁...真係超正





返酒店前去左1個supremarket....我地隨意行個圈就算

上車時竟然見到其他團友買左好多零食.....原來呢個景點都有吸引力




呢條友遲D會去踩單車....仲問洗唔洗買返個頭盔




話咁快到酒店喇.....比我想像中仲要簡陋....可能之前join過果D實在太好

今次只係$398...性價比都算高既




實在好天得梗要,住既別墅又好死遠...行到去第8街

熱溶咁滯....要加快腳步衝返房換衫游水




終於到喇....呢到就係爸爸去哪兒第3季住過既別墅




凡事唔好相信外表....外表非常美好....但內裏必定污穢

無論生物同死物都可以apply同1道理




OMG~~~打開門真係嚇親.....又未去到好差既...但係差囉

同之前果D酒店簡直無得比呀

反正佢地方乾淨就算啦 (你都無得唔算)





同楝別墅住1樓對情侶call左Golf車去水世界...邀請埋我地一齊搭

咁著數既野當然lur飯應啦




水世界門前有好多許願牌.....同大埔許願樹既theme係1樣




旁邊仲可以搭收費吊車去唔知邊到




我地當然乜都唔理....衝入去玩水世界啦

原來呢到係人造沙灘

劃分前面係兒童區.....後面就水深1米6

但我都無1米6....東就全程掂地.....我就好彩識游水姐

呢到仲會定時有人造浪出嚟....都幾好玩架

我地好enjoy鴛鴦戲水....有時東公主式抱我....我又王子式抱佢....當側邊D人死晒





之後我地4個仲狂玩呢條彩虹天梯...比拼邊個sir得最快最前

唯1甘D係要行上3層....但玩得幾秒




嗱嗱嗱~~~唔好眨眼喇

送上我地既性感水著相

係咪好有睇頭呢

由頭包到落腳.....爭在未著潛水衣




返酒店沖埋涼已經入黑.....係時候去食dinner喇




每餐都食得好豐富...有雞鴨魚

但同枱既團友好無品....原來好多人既行為都好自私

頭1輪俄羅斯輪盤轉到自己...個國內女人先夾比自己...再夾比老公

但佢同一碟鴨又再夾多舊比自己....然後佢老公再夾1舊

碟鴨已經唔多...我地呢邊既人仲未夾....佢係咪應該留返比人夾左先呢?

有冇得食其實好閒.....但呢D行為已經反映到佢地個人幾自私



食飽飽...我地先行離席...慢慢散步返酒店

相約好同屋情侶8點樓下等....一齊再嚟呢到浸溫泉

呢到既溫泉同上次新興既龍山溫泉差唔多...一樣有好多中藥溫泉池....

但感覺好似呢到差D...無論當歸, 人蔘, 首烏, 靈芝...全部都一樣味

酒店仲送埋15mins蒸腳服務....從未試過對腳出咁多汗...可能對腳幼左1mm




今晚10點...我地仲會喺呢到食宵夜 (團餐包埋)

最衰忘記帶電話....原來宵夜都好豐富...有炒螺、雞粥、炒米、炒麵、蕃薯、粟米

溫泉又浸夠....腳又瘦左...宵夜又食埋....今晚可以瞓返個靚覺



 
第2朝10點就食早餐...呢到既自助早餐非常極之難食

實在唔應該嚟食...早知瞓到11點check-out算啦



搭左個零鐘車又食.....成個post淨係得食野既相

無計....美食之旅係食瞓屙團....我無理由post瞓同屙架...咁咪淨係post食囉

 
行程最後1個景點係新會陳皮村

呢個村可以話係乜都無野睇.....都唔知去嚟做乜



最大收獲係買到呢盒雪糕,呢款雪糕喺小學3年班時食過,但之後我無再見過有得賣喇

果時係1個長盒packing, 每次食都要切開

我心入面好希望切多D比我,但每次只係分得4行



去埋今次..都唔知幾時再有機會去旅行

呢2年就當儲下錢啦...大家都各自增值...各有各忙

目標都係為將來有更美好既生活

呢2年我一定要比心機...要好努力

我要為我地將來而努力

我要同爸媽去多D旅行

加油!!!

留言