自助山食自助餐

24 Sep 2015 - Thu -

<< 痴線架 >> 點可能有間自助餐可以咁多野食同咁好食架

無論生熟食物都好多款....仲要款款有質素

雖然$7xx/person好貴,但值得




我期待左呢餐生日飯好耐架喇

未知食物如何....但環境已經可以比100分






旋轉餐廳唯一壞處係我每次出去拎野食都唔記得左個位置.. 好難搵呀






唔洗講野...第1 round我一定係食ceasar salad, parma ham with melon

呢到既ceasar salad有埋沙甸魚配料....真係食過咁多間buffet都無架

Parma ham真係無得輸,我食左幾round




冷盤種類好多

不在鏡頭內既仲有大大粒帶子...青口...大花蛤等等...




生蠔仲即叫即開





每次都抱住驚死唔值回票價心態


明明唔鍾意食生蠔都硬啪三舊
每啪1舊就話好難食,然後打冷震,呢個動作重覆左3次




呢堆冷盤真係超好食

終於有1間令我覺得比咁多錢食buffet係值得




我對食buffet另一喜好係飲湯

西湯係南瓜湯....中湯係蜜瓜瘦肉煲螺頭

中湯我隊左幾碗





另1重大發現

呢碗龍蝦湯簡直令我瘋狂

真係好味到震呀....我飲左3碗




熟食方面真係超多款....你講得出都有













湯麵既配料任你揀




呢碗喇沙湯底既蜆都唔錯呀

但我都係繼續飲龍蝦湯




飽到食唔落甜品

最後食左2球炒雪糕

我最唔欣賞係呢到提供榴槤甜品.....隔離條女人不停食

臭足成晚







 有人扮晒野....要飲pepper mint

呢款飲品要+$20





 食食下野收到個蛋糕

你都幾識搞surprise丫....不過可惜比個waiter爆嚮口...

竟然喺我面前細細聲問個蛋糕上得未

大佬呀....我做左咩令你有錯覺以為我間歇性失聰呢??

係咪應該等我行開左先問呢??





好正既晚餐....好驚喜既安排...多謝晒!!!




有人欺騙我話唔記得帶咭...叫我比住先...當然呢方面我絕對無問題

正想準備拎張VISA出嚟時望一望張單...當堂笑左..點解會$22呢?????

原來有人一早埋左張單....$20係頭先果壼pepper mint

唔知比著其他女仔.....會唔會知道自己要比晒錢時發爛渣呢???




朋友.....我當你一世朋友

再次多謝你所有既安排

原來呢晚食完飯要搭12點機飛法國....你都仲同我食埋呢餐

仲要4個月前book定....好滾動呀

 







留言