不吃牛的人去牛藏

7 Nov 2015 - Sat -

決定返學開始已經踏上不歸路

2科既assignments 都要1月頭交.....1個禮拜去足6日Poly...唔係返學就係做功課

每次行入包玉剛....都覺得自己周身書卷味濃

今次真係滿足晒我扮大學生既慾望....完全係一個偽文青

不過點忙都好....都要陪下BB豬既....如果唔係感情會有缺口

今晚我地去I-square牛藏開餐....之前買落既coupon終於可以用喇

Lunch食得多.....Dinner就未試過.....如果唔係有$300cash coupon就真係唔會幫襯

最平既2人set都要成$500.....就算散嗌都要成百幾蚊碟肉

我地見個set都OK多野食...所以算啦.....至少唔洗煩嗌咩

頭先諗份assignment已經好頭痛....食飯唔想再用腦

§
§
§


 一入座就放低 2舊豆腐.....仲以為咁筍請我地食

埋單先知原來呢粒野要收$22

咁似D酒樓一入座就比碟花生你..然後收你小食錢既



  
先嚟2個火炙三文魚沙律....燒過既三文魚我麻麻地...好腥呀



  
呈現緊角度的重要性

 



呢2個菇湯都幾清甜






燒芝士龍蝦....啖啖肉....又爽口...正





燒原條魷魚....初初仲擔心會好韌....但原來好好味....一D都唔韌

原本個set有豬牛雞....但我地要求牛肉改成豬肉

所以去牛藏都可以唔洗食牛架






呢間燒肉再配埋佢D醬汁真係好好味





成個set最唔欣賞就係個鰻魚飯....非常腥....好難食

不過唔關人事....只係我唔鍾意食姐





非常期待既燒粟米....仲附送牛油.....正





成個set最期待就係呢2杯雪糕....我個人認為呢樣先係主角

因為佢既雪糕係日本入貨....真係好好味架

本來個set送芝麻味雪糕...但係我好厚顏無恥咁問哥哥可唔可以揀其他味

所以咁先食到好好味既綠茶同紅豆

果然機會係要自己爭取.....重要係厚顏無恥地爭取





食飽飽就去海港城散下心....今年既X'mas佈置係disney人物

有我最愛呀





我地影左N咁多個take先忍到笑

真係超難頂~~ 見到自己個樣都好想中幾野




 今年聖誕可以同你sweet住渡過定趕功課??

真係要睇我造化....總之我會比心機架喇


留言

張貼留言