放了人生第一次的風箏

事發後1個月先寫呢篇野....實在有點兒對唔住男主角

佢好艱難先可以做到1日男主角...點知等到發mold都仲未update

無辦法....你真係要體諒我

呢排捱左好多晚夜....搞到爆晒成臉瘡先搞掂份group project  & business ethics既assignment

起碼呢個Sem既功課叫做完成一半....咁都無咁徬徨

而家仲爭1份Strategic SCM.....希望聖誕節前KO佢....因為聖誕節有個好艱辛既任務

我2哥2嫂要去美國.....掉低2件生蕃比我地湊

放工返屋企要睇紫昕D功課.....放假又要帶佢地出去玩

如果聖誕節前死唔掂份功課我都唔知典算喇畢唔到業喇

好喇....衰野講完....提返D好野先

今年東既生日我地決定親親大自然......去清水灣郊野公園放風箏野餐

一日到黑對住部電腦咁耐....係時候比眼睛去旅行

仲可以在草原上與風箏奔跑.....生日流流搞到咁吃力係佢先諗得出



11 Nov 2015 - Wed -

大概11點我地就喺鑽石山巴士站出發....由於平日關係....唔洗1個鐘車程就到




由於我地太好傾關係.....去到總站先知去到總站

頂~~~過左龍

1個站之間既距離好遠....我地仲要過左2個站






好艱辛先行到去應該要落車個站

但其實仲要行10 mins.路程先到達清水灣郊野公園

未同風箏奔跑已經攰到乜咁





終於到喇

其實都擔心今日會落雨...因為近排成日天陰陰...好彩好好天...





 行入嚟已經消耗左好多體力

未玩就開餐先..其實成個trip最期待都係呢一刻之嘛

我地既birthday lunch有parma ham with melon, salami, 火腿米粉, 沙律蝦木薯片





My dearest ~~~ Happy birthday~~~

這是我為你而設的第一餐....驚喜陸續有嚟






望住呢個環境食lunch真係好舒服.....壓力全消 






我地可暫時拋開一切煩惱.....活在當下...感受呢一刻既寧靜與安逸

享受我倆相處的時光....感恩我活在幸福當中





食飽飽就開始放我人生第1次既風箏喇

但........點解係5星戰隊





呢位小朋友玩得非常開心落力







其實你係咪老點我??

係咪真係要跑成咁???




當風箏沒有風 一顆心也都很重
誰能來做微風 不必管我的輕重
冥冥中遇上他 擦過愛的天空    倦極也不痛





臨走時去涼亭附近放多陣風箏....去到時就見到令人好warm既光 


 





 呢到環境咁靚.....東即刻龍友上身





你地可能覺得好嘔心....但我覺得好美的一張相

回味中......





呢條龍友....枉我不停擺pose......但原來你重點影成棵樹

隔咁死遠.......無論我點努力擺pose都無用啦






好喜歡呢張相.....selfie都可以影得咁好

為何我高過東?? 因為我爬左上棵樹到

可以體驗下平時東望我既距離







夜晚出返旺角開餐
試新野 - Sky726 -
呢座building位於Nathan road No.726,成座都係食肆...層層樓都唔同
一開lift門就好似已經入左間餐廳.....咁似D周星星既戲....一開lift就可以跳落泳池既





Sky726係最高.....坐window seat可以睇到彌敦道夜景

餐廳氣氛好有情調....拍拖必去推介





7點前order野飲有7折

男主角生日....點都要嗌返2杯賀一賀佢既





左邊係Dark and Stormy $88.....右邊係Old fashioned $98 (未計7折)

聽個名就知邊個揀邊杯啦




呢間餐廳個selling point係低溫烹調....唔知係咪呢個原因

連個包都暖暖地





好特別既caesar salad $138

D菜切成長條形....平時既半隻流心蛋變成呢pet蛋漿

連塊cheese都烘乾成脆片....就算一啖食落去都唔會覺得好濃





蒜片橄欖油虎蝦 - $178

呢碟蝦不太出色....除左蝦身爽口值得一讚外...味道普通

不過我唔覺得好味可能因為以下原因





有剝蝦專員服侍埋....無論蝦殼幾濃味都"損"唔到啦

好細心....我鍾意




Carbonara - $158

好食....堅好食....麵質煙韌...味夠濃之餘唔會覺得好漏





 訂位時預先order既心太軟 - $75

但唔知係聽果個有問題定寫果個手多

話明Tony....串埋比你聽都可以寫左Tong






Happy birthday to my dearest 東東東東東

Wish you love me forever






最後驚喜隆重登場

本來話你知無生日禮物....但我既野點會比你估到

禮物已放喺屋企等緊主人嚟認領喇




呢條頸巾我用左1年時間嚟織....講起上嚟真失敗....人地可能2-3個禮拜就織完..但我要用1年
其實係因為我真係無咁多時間留喺屋企織
未讀書前個個禮拜6要返三好...一定無左成日時間
放假或平日夜晚喺屋企都要準備N咁多個教案....仲未計特別活動所花既時間
我點可能有多餘既時間做D咁花時間&精神既野
仲要無乜天份....織織下又漏針...比阿媽拆完補鑊又再織過

臨尾果個月趕工...晚晚都織到零晨
咁辛苦織到手指都扁埋都係為左你有條暖暖既頸巾

仲要我每織一針都會誦一句南無觀世音菩薩

每一針都充滿愛...每一針都有觀世音菩薩既加持

做咁多野...只希望你開心健康快樂...希望條頸巾能為你帶來溫暖....少D病痛

要保持健康既身體我地先可以繼續走更長遠既路

留言

  1. SUPER SWEET
    有你親手織的溫暖牌頸巾, 天氣幾凍, 睇怕佢一D 都無有怕, 因為暖在心頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話戴住條頸巾就好似我攬住佢咁喎....耶....好衰架...咁肉麻既

      刪除
  2. 你.....你竟然織頸巾...我估小笨都未織完, 哈哈!
    條頸巾同你之前有一條好似呢, 又係成個頸圈咁, 可以情侶裝!
    風箏與風果張相好靚, 睇倒唔知點解好Touching
    真心替你地開心! 繼續放閃吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連我自己都估唔到做D咁高難度既事....呢D野傻1次夠喇!
      可能你知道我地既經歷...所以對張相有感覺卦...但唔好喊住...我嫁果日先喊啦...嘻嘻~~

      刪除

張貼留言