聖誕假期的保姆日子 - 平安夜

死趕難趕....終於可以完成目標....在聖誕假前完成2份功課

雖然未至於話可以交得....重有D野要執....但起碼都叫唔洗擔心....可以盡情放聖誕假

今個聖誕假充當保姆.....成個假期犧牲比2隻小魔怪

其實又唔係犧牲既.....能夠照顧你地....陪你地去玩...睇到你地開心...姑姐都好開心架喇

你地1年比1年大,1年比1年唔同

大過左你地唔再痴姑姐,所以我都好珍惜比你地痴住既時間,攬得幾耐得幾耐丫嘛

我不能夠為左家庭而放棄愛情架嘛,所以拉埋東哥哥落水

有佢幫手湊......我無咁呢hea

我地又可以扮下一家四口


24 Dec 2015 - Thu -

今日既節目係入沙田睇燈飾

平安夜只能收4點既我....無得早早返入深井接佢2隻野出嚟

好彩東哥哥收1點....可以幫忙湊佢地

呢個妹丁話要咁樣著出嚟喎




等埋Kobe放學....我媽&東極速接佢地出嚟沙田

我地目標係提早食飯...避免同一時間太多人等位


沙田新城市間間都話full booking...仲要被逼食聖誕大餐
唯獨呢間可以唔洗等位...又平又好味~~就係甘味烏冬喇~~
大人食咩都無所謂...最緊要2個細鍾意食就得
紫昕仲要大食積上身....食完一碗又一碗呢



又嚟扮一家四口selfie time
 


Kobe今日個look扣晒分

都唔知咩事嫲嫲要幫佢著條睡褲出嚟

趕時間都唔係趕成咁下嘛





今年沙田新城市既selling point係玻璃裝飾品...有唔同顏色既玻璃鬱金香

如果打爛晒都幾壯觀






無論遠近睇都咁靚




最喜歡都係一片紫色燈海...好浪漫呀




我又諗埋D衰野喇
一路行...一路想像如果跌晒D玻璃落嚟咪大劑

啱啱好cup住我個頭








同呢2隻野影相慘過乜....唔係極速移動就擰嚟擰去

影成幾廿個shot先得1張見得人

睇下呢張夠死啦....硬係要做埋晒D樣衰行為





 
D玻璃球好靚....好似一個個星球咁呀


妖~~~你話係咪衰格丫
睡褲look已經夠衰...仲要咁既pose






超鍾意呢張相....感覺好溫馨呀





我終於明白點解已為人母果D唔可以著裙仔

有時要踎低take care佢地時又唔踎得...烏得太低又驚後面走光

抱佢地時又要慎防佢隻腳撩起條裙

仲要佢地有時失驚無神遞高隻手掀起你條裙.....反應慢D都死






影左成千個shot都無1張好相

負責影果位都無晒心機

走人...返歸




返到深井諗住同東撐下枱腳食發記sweet下
叫紫昕同Kobe跟嫲嫲返屋企沖涼先
點知呢隻野不停扭計話要跟住嚟....講左成個字都講唔掂數....唯有比佢跟埋嚟啦
其實佢已經眼瞓到暈架喇.....但為左死痴住姑姐....幾眼瞓都要跟
我地都唔可以慢慢嘆....快快趣食完返去沖涼瞓覺

紫昕已經6歲了....都仲咁痴我
唔知佢到幾多歲會扮唔識我呢??
不過姑姐永遠都咁錫你....咁愛你呢

留言