聖誕假期的保姆日子 - 聖誕日

25 Dec 2015 - Fri -

今日約左同事入挪亞方舟玩

咁啱佢有2個女既年齡都係同紫昕Kobe差唔多....所以可以玩得埋

2大2細加埋都係$490玩全日真係抵....可以消磨下時間之餘佢2個又玩得開心

不過最攰係我同我同事....挪亞方舟個排隊拎籌制度好差

搞到我地不停咁仆去排隊...排完一個game又返去同一個位排另1個game

仲要排完隊攞左籌亦唔等同有位比你....搞到好死複雜
仲要D員工都幾stubborn,搞到好多家長鼓譟,好多complaint

希望佢地真係聽取意見可以改善下

§
§
§

朝早起身.....食完早餐就著靚靚出發

原來搞1個小朋友出街係要搞好耐....我仲要搞2個....2個都要我幫佢地揀衫著衫

 仲要著完衫即刻走去玩....襪呢...袋呢...頭呢...唔洗搞呀..真係火都嚟

自己野都未搞掂....妝都未化就成朝聽到姑姐姑姐姑姐

姑姐不是千手觀音.....顧得邊個呀





今個聖誕好鬼凍

寧願著到成舊蕃薯咁好過唔夠衫....但下晝又熱返....搞到我地拎餐死





我地到喇





D遊戲好鬼無聊....推下車...執下禮物咁樣嚟昆小朋友

仲要每個game都規定著佢地既裝束

呢個look真係好笨






成日食唔停口既Kobe





呢個遊戲都好D....可以踩下單車

紫昕啱啱好6歲可以join class B....有呢D大車踩







Kobe睇家姐玩時不停講: 我好想楂車車呀

係無限loop果隻








6歲以下呢個age既車完全係低能

不停要佢地用隻腳撐下撐下....可以整架細D既單車比佢地踩架嘛

真係當6歲以下既係白痴咩




頒發駕駛執照





咩事細佬要穿過晒成個車牌呢





玩得最耐就係呢個劍擊

會搞你點樣拎劍....點樣得分....步法係點...最後仲比你試攻擊







Kobe係全場最細....所以寧舍笨






玩到笑成咁






要不停讚Kobe好靚仔先可以企定定微笑咁比你影





同埋同事2個女大合照

好艱辛先影到呢張相






呢2個係最佳食野拍檔

2個大既唔喜歡食野...但呢2個細不停食pop corn




扮消防員






有個姐姐好好人

臨收館前叫我地入去畫手繪

Kobe揀左公仔後好乖乖咁坐定定比哥哥畫






企鵝仔襯落Kobe隻短手到好cute cute呢



玩到7點就返青衣食飯

我仲可以舒舒服服沖埋個涼先返深井....幾時都覺得...只有自己家最舒服






Kobe話咁快已經3歲喇

但仲係講野一舊舊咁好可愛

臨尾隻手扮車既動作玩完之後再做多次比我睇.....佢想話我知架車行得咁快


留言