聖誕假期的保姆日子 - Boxing Day & last day

26 Dec 2015 - Sat -

呢2晚簡直無覺好瞓....Kobe勁反瞓...不停幫佢地蓋被

張床又太林....瞓到條腰骨好痛

仲要朝朝晨咁早起身....呢個假期真辛苦



今日hea hea地....約左朋友入元朗公園野餐...放風箏...踩單車

朋友仔好細心....準備晒所有食物及飲品

我地帶個人去就得



好快花花又多一個BB同我地一齊玩喇




呢到真係幾舒服

人唔多....成大個空地比佢地任走....唔會衝出馬路好安全





呢日啱晒Kobe....不停食食食






邪惡既姑姐買左超好食既M&S蝦沙律味薯片

Kobe食唔停口.....連玩玩下都周不時走過嚟食







我地隻5星戰隊又出動喇





假的家庭照

好少有Kobe笑得咁含情脈脈...好可愛呀





趁佢2個舉V期間
我地又偷偷地在他們背後溫馨下先






比佢地發現左

佢地又話要錫錫





大合照中無左晴晴添






返花花家影埋聖誕樹就回家了





晴晴真係好搞笑

佢話戴左鹿既頭Cool就要扮鹿...比聖誕老人拉








好彩有東哥哥喺到....呢2日Kobe都無瞓晏覺不停玩

回家途中瞓到隻豬咁....唔係有佢抱我都唔知點算





晚晚都要幫2隻野沖涼....仲要同佢地玩一輪先瞓

我真係虛脫了

請你倆將來唔好待薄姑姐





27 Dec 2015 - Sun -

本來諗住去士多啤梨園

但又落微微雨...再加上有D凍...所以都係在室內hea下算喇

我地去左奧海城睇車展

呢2隻野個衰樣謝晒....因為肚餓喎....明明朝早已經食左早餐啦

而家都係12點幾咋喎....有冇咁大食呀
















怕鬼左你地....一話去食元氣壽C就即刻精神爽利






紫昕非常喜歡食三文魚壽司

我問佢鍾意食到個樣係點

佢比個咁既表情我






以前我都超鍾意食三文魚.....但睇得太多報導話有虫之後就唔敢再食

所以我都有不停同昕講唔可以再食咁多





嗲爆既Kobe真係好討人喜愛






Kobe太細.....只可以食蟹柳...熟蝦...蛋蛋壽C

同埋佢地最喜歡食烏冬...昕仲食晒成碗

唔好話佢地......我同東都超喜歡食元氣既烏冬.....真係好好食架






之後我地去愉景新城既冒險樂園玩

完全係燒錢節目.....金幣好平....但每個遊戲需要既金幣都好多







大概玩到4點幾就去食老麥

食麥樂雞同三文魚個樣係一樣






Kobe仔真係好可愛...可愛到我成日都想整喊佢

比東哥哥鬧邊隻手曵....佢緩慢地將2隻手都收埋....死都唔肯拎出嚟






佢笠水個樣真係可愛到暈

就算佢真係曳...望到佢既樣我都唔捨得鬧佢

仲攬住佢錫幾啖






話咁快就笑返

Kobe完全可以用個可憐樣嚟呃飯食






平時我就係比佢2隻野咁樣糟質

肋骨都坐斷






可能我呢2日不停幫佢地執屋...仲同佢地講要有手尾

玩完既玩具要自己執....返屋企對鞋要擺上鞋架

無啦啦睇睇下電視....見到Kobe執玩具....好整齊咁排好

好滾動





X'mas holiday就告一段落

幫人湊仔真係好辛苦

不過照顧佢地我都好開心既

知道平時2哥2嫂又要返工又要湊住2隻野好辛苦

就等佢地放下假....去美國relax下...享受下2人世界啦

我同東又可以practice下如果要照顧1個小朋友既慘況

或者都會考慮下生1個既 (東發夢果陣)

留言