中西情人節2016

14 & 22 Feb 2016 - 中西情人節 -

今年情人節過得特別有意思...尤其對東嚟講應該好深刻

因為呢日過後我無睬佢3日....無錯....你地無睇錯....係無睬佢3日

嚴格嚟講唔算鬧交....純粹有人做錯野...我單方面冷戰姐

希望佢記住呢3日既教訓,認真改下固執/一成不變既性格

唔識變通只會連累到自己及身邊既人

§
§
§

不得不提我今年買既呢棵桃花

因為今年好多檔桃花都唔靚....D花冧雪死晒...本來以為唔開

但好彩年初一果日暖左好多....加上我悉心照料...每支桃花都開到上頂呀

仲有....要睇下D揮春...我爸爸寫架

媽媽今年唔得閒買揮春....我又唔知佢無買

所以年廿九晚臨時臨急叫爸爸寫

平時爸爸寫字好靚....但一寫到毛筆就好似小朋友字咁





呢支本來好似後面果支咁細個冧架....但都開始開花喇










隔2日又開左好多呢....真係第一次開到上頂





有D桃花枝仲開緊...媽媽幫我剪落嚟換個細樽繼續擺

真係開到今日都仲開緊

希望今年keep住好多桃花運啦






好~~而家去返情人節當日喇

行山前一定要食一個豐富既早餐....行去搭車前路經太興

唔洗諗...嚟太興...識食一定食餐蛋丁





拍拖耐左就開始hea喇....以前我好堅持出街一定要化妝

但今日行山就完全素顏....想比皮膚抖下...不過我衰到連防曬都唔搽






今日我地簡簡單單行城門水塘

可以hea住行下...影下相咁...又唔洗行到咁攰夜晚仲要去食飯

嚟城門水塘可以喺荃灣兆和街搭小巴

我地見好多人排隊.....所以撩前面2公婆一齊搭的士...total $50就去到







開始行時見到的第一隻馬餾....今年係猴年....你地大晒

星雲大師比我地猴年祝福語係「聰敏靈巧」





睇下呢位朋友幾興奮...好似小學雞去旅行咁





本來仲擔心今日會落雨/陰天/好凍....結果我既擔心係多餘









沿途風景好靚....好似準備要進入一個忘憂森林咁






城門水塘非常易行....好適合少運動/初接觸行山既人










周圍都係一大遍空地可以野餐







仲好適合坐禪 (扮野中)







 





沿途見到好多猴子家庭

佢地好溫馴...毛色好靚....唔似金山果D咁兇狠

不過始終都唔好拎住野食喺手安全D






仲有好可愛既monkey BB跟住媽媽行





或者攬實媽媽





沿住水壩行返出去就可以搭返小巴落荃灣千色店

所以城門水塘係一個好方便易行既地方....值得推介







返屋企沖埋涼休息一陣就出發去金鐘

為免被迫食掠水情人大餐....我地揀選元氣作為我地情人+anniversary慶祝既地方

順便儲分續會丫嘛






我同東好喜歡食元氣...每一款都好好味

其實可以同到自己心愛既人食.....食乜都覺得好味










戲玉到喇

呢個地方.....我今日係抱住激氣既心情睇

所以在我心目中....一D都唔覺得靚

逼餐慒...等到痴都係為左喺人群堆中影果幾張相

仲要拉住咁重既車喺人群中穿插.....又要驚死D人踢到車內既相機&電腦

最後為既只係影幾張快閃相 (影耐D都會比人怒睥)

算!!! 講完....唔想再提!!!






輪到農曆十五元宵節喇

今年十五我好感恩又有機會參與獻供

供佛齋天法會殊勝.....係每年請佛陀及諸天菩薩食既第一餐飯

詳情可睇→ http://fgshk.org.hk/?p=7220

能夠供佛既功德好大...因緣亦難得

將來結左婚就無得做獻供...我唔知仲有幾多次機會參與...只知每次我都好珍惜好感恩

獻供時都懷住感恩心向諸天菩薩祈願及道謝

好希望所有在我身邊出現過既人..無論家人..朋友..同事

甚至唔喜歡我既人都身體健康...幸福快樂...所遇到既人和事都係好因好緣


§
§
§

我只請左上晝假....下晝返公司做幾個鐘野...放工後又再會合東

今日紥晒頭...化晒濃妝返到公司...D同事見到我第一句問我係咪去影結婚相

夜晚我地去左中環食Pizza Express...因為有素食又好食

咁啱今日係星期一....Green Monday幫襯素食仲有9折呢





呢個麵包球超好食....無論點蕃茄醬定香草醬都咁正

我仲點乾淨晒個香草醬呢






新曆既Anniversary搞得好唔開心,舊曆補返數

可以同你簡單食一餐我地喜歡食既野已經好幸福喇

只要你願意一直陪伴我就足夠

到老時...你仍願意拖實我隻又縐又鞋既手嗎?

留言

張貼留言