復活在長洲

24 - 25 Mar 2016 - Thu & Fri -

3月前仲有日假要清,識放一定揀連住復活節假嚟放

雖然連放5日....但幾份功課仲未死掂...去旅行無我份喇...2D1N就可以既

忽然諗到去長洲Hea下...即刻去Hollimood book房

B&B已經full晒.....唯有住東堤啦...揀左間$530住1晚...而家D渡假屋越嚟越貴

我果然有先見知明.....雖然明知落雨...但幸運地避過復活節假既人潮

假期多人去長洲都意料之內,但今次唔知點解禮拜日有成2萬幾人逼入長洲

睇嚟大家都好喜歡呢個小島食野...行下...影相...踩下單車都真係幾寫意架

§
§
§


預左今日落足成日雨....但無損心情....先去蓮香嘆茶





原來平日都有唔少人嘆茶.....上左年紀較多....但後生都唔少喎

點解D人唔洗返工咁幸福既







2個中年人最喜歡就係呢種推車仔感覺

美心都有車仔點心...不過呢到全部點心都係推車...無劃紙架

好有兒時味道....人老左係會不停緬懷過去





我繼續悠悠閒咁睇報紙.....東就去撲點心比我食









每次入長洲無可能唔食既甘永泰魚蛋

真係極級好食...但$15/串真係好鬼貴






幾時開始多左個愛情鎖牆呢??? 又幾靚喎





最衰把遮阻頭阻勢

睇住嚟啦....聽日一定好天既





我地已經揀平日入嚟....但都唔少人架....檔檔食野既舖都排長龍

我地已經定左聽朝張記做早餐






原來D人排$30/隻既芝士焗蠔/扇貝...仲有蟹添

不過有人剛剛驗身...膽固醇踩界...即刻唔敢食咯

比著以前...佢實買2隻嚟食啦






有人不到黃河心不死

係都要去忠義亭睇櫻花

睇乜鬼呀...晨早開晒啦....想睇花落咋下嘛





呢棵就係頂頂大名既櫻花樹

出年再嚟過罷啦






一地都係櫻花....慢慢賞






都想像到呢幾棵開晒櫻花....粉紅色一遍都幾靚既





呢條友專吼人影相時阻頭阻勢





有棵仲有D謝左既櫻花....再加上落雨....已經耷晒喇

呢幾枝都算係無之中既bonus






就咁睇以為好多








但其實棵野都無咁滯






跟住雨中漫步到觀音寺






入去3拜...同觀世音菩薩say hi bye就走喇







呢條友著住件綠色褸覺得同排竹好襯

不停要求合照









年輕果然係瘋狂D....咁凍都仲落海玩

我後生果陣都試過......而家老了....大越大就越錫身....唔會再有興緻去做D異常行為





而家只會做D中年既異常行為

就係不停食食食






行到2點幾...我地先去check-in擺低D野先

房比想像中細...但比想像中乾淨






房內有個微型露台望海....如果天氣好....坐喺到食薯片都唔錯架






少少地.....3包零食姐






放低野...停左雨...我地又周圍行下





都話中年人既唯一興趣就係食架啦

又入左師妹甜品食野

佢又想食火焰雪山












夜晚我地選擇食海鮮

$168可揀3個海鮮....再加$50有條斑









成晚聽住海浪聲瞓覺原來係一D都唔浪漫既事

好鬼嘈架

真係要飲杯凍檸茶提神先






一向都唔太食墨魚丸既我都覺得好味....真係有一粒粒墨魚喺入面...好鮮味





片頭河又係必嗌






都話今日好天架啦

可以去學踩單車喇

我地租呢間....$15/hr





這是我的戰車






架車又細...人又高...踩落寧舍搞笑

我去到無咁多人既地方學....點知學極都學唔識...踩2步又跌

嬲得滯唔鬼踩喇




都係呢種車啱我D

大家輪流踩下....但到我踩時就慘咯....東好鬼重






東笑得咁開心唔係因為唔洗踩

而係佢selfie時我踩踩下都望鏡頭....完全無望前面仲繼續踩

嚇鬼死佢






尋日已經聞到呢檔魚蛋好香...今日卒之忍唔住要買串試下

$10/2粒...可揀唔同味

除左呢3款味...仲有黑椒..青咖哩等等...






我揀左梅汁同沙嗲

原來梅汁係超好味....忍唔住再encore多串






好野~~~今日唔洗擔遮影愛情鎖喇







由於夜晚有節目....所以要趕搭15:15船出返去

長洲之旅就此完結





臨走前當然買左允升糯米糍比爸媽食啦





超大舊芒果....我地1家人既至愛

留言